10. urodziny Małego Głoda – ruszyła nowa kampania Danio Extra


2014-07-15
Ruszyła nowa kampania reklamowa serka Danio - „10. urodziny Małego Głoda”. Jeden z najpopularniejszych brand bohaterów na polskim rynku pokazuje swoje złośliwe oblicze w iście upiornym klimacie.
W spocie reklamowym utrzymanym w klimacie horrorów, Mały Głód świętuje swoje 10. urodziny w gronie sobie podobnych czarnych charakterów. Niegościnnego gospodarza, który nie przygotował poczęstunku, czeka kara - niespodziewanie jeden z gości sięga po serek Danio  – od ponad dekady skuteczną metodę na Głoda. 

Nowa kampania Danio „10. urodziny Małego Głoda” obejmuje działania w TV, online oraz performance i POS. Kampania reklamowa to pierwszy etap akcji. Wkrótce na stronie głodomaniacy.pl ruszy platforma z konkursem z atrakcyjnymi nagrodami oraz zaplanowano szereg działań PR.

Kreację kampanii przygotowała Agencja Young & Rubicam, spot reklamowy w reżyserii Marcina Serafina wyprodukowała firma Opus Film, za postrodukcję odpowiadał Chimney Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Działania w internecie realizować będzie VML i Marketing House. Natomiast za działania PR odpowiedzialna jest Agencja 
ATW Communications.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl