A CZY TY JESTEŚ SZCZĘŚLIWYM PRACOWNIKIEM? JOBHOUSE BADA


A CZY TY JESTEŚ SZCZĘŚLIWYM PRACOWNIKIEM? JOBHOUSE BADA
2017-08-26
Polacy są jednym z najdłużej pracujących narodów na świecie. Średnio ponad 1900 godzin rocznie spędzamy w pracy. Kończąc studia mamy perspektywę, że będziemy aktywni zawodowo przez kolejne 35-40 lat.

Czy praca, którą wykonujemy daje nam możliwość samorealizacji, a otoczenie firmowe wspiera nasze ambicje i talenty? Agencja pracy Jobhouse postanowiła sprawdzić, czy Polacy są szczęśliwi w pracy i zaprasza do udziału
w ogólnopolskim badaniu.


Zakres obowiązków, wynagrodzenie, forma zatrudnienia, atmosfera w zespole, oferowane możliwości rozwoju, a nawet lokalizacja miejsca zatrudnienia – to wszystko wpływa na to, czy z uśmiechem mówimy o swojej pracy. Zadowolenie ze szczebla kariery zawodowej, na którym się aktualnie znajdujemy przekłada się na motywację do działania, a także ma pozytywny wpływ na nasze życie prywatne. Czy Polacy mają tego świadomość i dokładają wszelkich starań, by szukać pracy, która da im szczęście?


- Z branżą rekrutacyjną jestem związana od kilkunastu lat. Rozmawiam z kandydatami, którzy zgłaszają się do mnie prosząc o pomoc w znalezieniu pracy, a także jako headhunter docieram do potencjalnie interesujących mnie kandydatów. Mogę śmiało powiedzieć, że na swojej drodze spotkałam setki tysięcy kandydatów/pracowników i na palcach jednej ręki mogę wyliczyć tych, którzy nie chcieli ze mną rozmawiać o ewentualnej zmianie pracy, mówiąc, że są zadowoleni z aktualnej. Postanowiłam sprawdzić, czy są to tylko moje obserwacje, czy rzeczywiście mało jest osób, które odważnie idą przez życie szukając pracy, która da im poczucie spełnienia i satysfakcji. Tak narodził się pomysł, by przeprowadzić badania i zaprosić do udziału wszystkich Polaków – mówi Natalia Bogdan, właścicielka agencji rekrutacji Jobhouse.

 

Aby wziąć udział w badaniu należy wejść na stronę http://jobhouse.questionpro.com/. Wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 5 minut. Dla uczestników badania przewidziano nagrody!

 

Realizację badania agencja Jobhouse powierzyła Marcie Dobrzańskiej z firmy Great Digital. Wieloletnie doświadczenie współpracy z m.in. pracuj.pl czy goldenline.pl oraz jej wiedza na temat najskuteczniejszych metod badawczych przekonała Natalię Bogdan, by to Dobrzańska wraz z zespołem była odpowiedzialna za to badanie.

 

  Jobhouse to firma o międzynarodowym zasięgu, która łączy najlepszych pracodawców
z najlepszymi pracownikami.  Agencja powstała w 2011 roku, gdy Natalia Bogdan straciła posadę w korporacji. Od tamtej pory realizuje swoje marzenie – pomaga w znalezieniu najkorzystniejszych ofert zarówno dla chcących zmienić pracę, jak i dla bezrobotnych. Dzięki Jobhouse zatrudnienie znalazło już ponad dziesięć tysięcy osób, a firmy całego świata, m.in. ze Stanów Zjednoczonych czy Japonii, znalazły poszukiwanych pracowników. a. Jako dowód wdzięczności i zaufania internauci przyznali Bogdan nagrodę Bizneswoman Roku Publiczności
w konkursie organizowanym przez Sukces Pisany Szminką.     



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aleksandra Matuła

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl