Agencja 4FRAME w największej kampanii marki adidas


Agencja 4FRAME w największej kampanii marki adidas
2014-04-24
Pod hasłem „mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!” rozpoczęła się globalna akcja promocyjna, wspierająca nową linię kosmetyków dla kobiet i mężczyzn „get ready!”. Za kompleksową realizację projektu, w tym za opracowanie lokalnej wersji akcji i działania wspierające odpowiada Agencja 4FRAME

Akcja jest oparta na idei podejmowania sportowych wyzwań wraz z ambasadorami: trenerką fitness Ewą Chodakowską i brazylijskim piłkarzem, twarzą globalnej kampanii Frederikiem Chaves Guedesem „Fredem”.

Co tydzień, na dedykowanej aktywacji stronie www.adidas.com/getready publikowany jest nowy filmik z udziałem Ewy Chodakowskiej - inspirujący uczestników i zachęcający do zaangażowania się w akcję. Każdy, kto podejmie wyzwanie „get ready” i opublikuję swoje zdjęcie lub materiał video, będzie mógł walczyć o atrakcyjne nagrody. W walce o zwycięstwo ważną rolę odgrywają również interakcje wokół publikowanych przez uczestników treści.

Kampania wspierająca akcję konkursową obejmuje m.in. spot w TV, reklamę prasową w 11 najważniejszych tytułach kobiecych, kampanię outdoorową i internetową, a także działania w punktach sprzedaży. Kampania komunikacyjna potrwa do czerwca br.

„Aktywacja „adidas get ready!” to największa kampania w historii marki adidas, realizowana jednocześnie w 6 krajach. Po raz pierwszy działania adresowane są zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, co wiąże się bezpośrednio z faktem, że linia get ready! zawiera produkty dedykowane jednym i drugim. A sama linia jest pierwszą tak rozbudowaną serią produktów adidas.” - mówi Przemysław Furtak, adidas Senior Brand Manager.


„Realizacja tak rozbudowanego strukturalnie i komunikacyjnie projektu, przy zachowaniu wszystkich wymogów kampanii globalnej, była wyzwaniem, które pozwoliło pokazać wszystkie kompetencje interdyscyplinarnego zespołu 4Frame” – mówi Monika Rudnik Account Director, 4FRAME.

Za adaptację konceptu globalnego i opracowanie aktywacji lokalnej z udziałem Ewy Chodakowskiej oraz kreację do kampanii prasowej, outdoorowej i internetowej odpowiada 4FRAME. Agencja była odpowiedzialna również za pomysł na animacje w punktach sprzedaży, kreację materiałów POS.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Andrenor

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl