AIB po raz kolejny wsparło kampanię DOBRY MONTAŻ!


AIB po raz kolejny wsparło kampanię DOBRY MONTAŻ!
2016-08-17
Nawet najlepsze produkty nie będą w pełni spełniać swojej roli, gdy zostaną źle zamontowane. Idea organizowanej przez Związek POiD kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ” jest bliska firmie AIB, która ponownie zdecydowała się wesprzeć akcję. Działania wznowiono wraz z początkiem sierpnia br.

„DOBRY MONTAŻ” to pionierska na polskim rynku inicjatywa stworzona przez Związek POiD, promująca ideę prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej. Do zapewnienia energooszczędności oraz komfortu użytkowania, niezbędna jest właściwa instalacja, którą wykonać mają odpowiednio przygotowani fachowcy. – Wspieranie kampanii „DOBRY MONTAŻ” jest dla nas sprawą absolutnie naturalną. Część produktów z naszej oferty tworzonych jest z myślą o jak najlepszej izolacji okien i drzwi. Jeśli montaż zostanie źle wykonany, wyroby nie będą spełniać swoich funkcji. Dobry montaż jest tak samo ważny, jak dobry produkt – mówi Maciej Ślączka, prezes firmy AIB.

W ramach kontynuacji kampanii zaplanowano szereg nowych działań, mających na celu zwiększenie świadomości odbiorców na temat odpowiedniego montażu, m.in. powstanie klas patronackich czy egzaminy teoretyczne dla monterów stolarki budowlanej.

www.dobrymontaz.com  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl