Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży


2011-05-10
Amadeus e-Support Centre zapewnia łatwy i szybki dostęp do informacji pomocnych w rozwiązywaniu problemów oraz możliwość ich zgłaszania w nowym internetowym portalu pomocy technicznej. Firma Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, udostępniła Amadeus e-Support Centre - internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży. Narzędzie umożliwia agentom biur podróży przeglądanie informacji przydatnych w rozwiązywaniu problemów oraz ich zgłaszanie do Działu Obsługi Klienta (Amadeus Help Desk). Internetowy portal wykorzystywany jest obecnie w Australii, Austrii, krajach Beneluksu, Danii, Egipcie, Finlandii, Francji, Niemczech, krajach Zatoki Perskiej, Hongkongu, Irlandii, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Filipinach, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i USA, a od teraz również Polsce.

Amadeus e-Support Centre udostępnia w tej chwili już ponad tysiąc rozwiązań problemów, porad i zaleceń. Szeroką gamę zasobów i materiałów edukacyjnych można przeszukiwać według słów kluczowych i tematów, a także komunikatów o błędach. Wszystko to dostępne jest dla klientów bez dodatkowych opłat, pozwalając im zwiększyć produktywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty rachunków telefonicznych. Biura podróży mogą również zgłaszać problemy przez Internet - zgłoszenia są automatycznie przetwarzane przez Dział Obsługi Klienta firmy Amadeus (Amadeus Help Desk), a zgłaszający mają możliwość monitorowania statusu zgłoszenia, etapu jego realizacji, a także zamknięcia sprawy.

Amadeus e-Support Centre jest dostępny w sześciu językach i dostarcza informacje przygotowane specjalnie dla agentów biur podróży działających na konkretnych rynkach.

Rozwiązanie jest nieustannie doskonalone i wkrótce zostanie wzbogacone o narzędzie Format Finder, ułatwiające agentom odnalezienie właściwych dokumentów, a także mechanizmy usprawniające dystrybucję informacji o wykrytych problemach.

- Wyszukiwanie informacji w Internecie i rozwiązania samoobsługowe stały się częścią codziennego życia. Działając w ścisłej współpracy z klientami, firma Amadeus stworzyła nowe, internetowe narzędzia pomocy technicznej, które zdecydowanie ułatwią im pracę. Ta inwestycja w nowe technologie zapewni klientom lepszy dostęp do informacji oraz nowe, innowacyjne sposoby uzyskiwania wsparcia we właściwym czasie i miejscu - powiedział Krzysztof Kuc, Dyrektor Generalny firmy Amadeus Polska.

Rozwiązanie, wyposażone w przyjazny i wygodny w użyciu interfejs użytkownika, zapewni biurom podróży, które są klientami firmy Amadeus, najwyższą jakość wielokanałowych usług pomocy technicznej.

Aby zachęcić swoich klientów do korzystania z nowego narzędzia, firma Amadeus organizuje konkurs składający się z dwóch kategorii. Pierwszych 10 osób, które zarejestrują się w e-Support Centre oraz 10 kolejnych, które zgłoszą jakąkolwiek sprawę w internetowym portalu, zostanie nagrodzonych atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez firmę Amadeus. Konkurs rozpocznie się 10 maja i trwać będzie do momentu wyczerpania puli nagród. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

***


Informacje o firmie Amadeus


Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz
Account Director
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl