Ambasadorem multibrandowego domu mody premium Gomez został Artur Żmijewski


2017-05-10
Wiosną tego roku ambasadorem Gomez został Artur Żmijewski. Pozytywny wizerunek aktora oraz wartości które reprezentuje sprawiły, że stał się naturalnym partnerem dla Gomez. Hasło towarzyszące reklamie – #znaszgomez – pojawi się w całej komunikacji towarzyszącej kampanii.

Działania prowadzone będą w telewizji, Internecie, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych.  

Sesję zdjęciową towarzyszącą kampanii wykonał znany fotograf modowy Wojtek Wojtczak. Za produkcję spotu, który w telewizji można zobaczyć od 5 kwietnia, odpowiada Agencja Dynamo. Reklama telewizyjna w wersjach 30’, 15’ oraz billboard sponsorski pojawia się na kanałach stacji TVN oraz selektywnych kanałach tematycznych jak Planete+, Kuchnia+, National Geographic Wild.

– Lubię dobrze wyglądać. Wybieram to, co pozwala mi czuć się wyjątkowo  – mówi aktor zapraszając do świata mody premium na Gomez.pl.

Gomez Fashion Store i Gomez.pl to przede wszystkim internetowy dom mody premium, mający w swoim portfolio około 50 topowych brandów, takich jak: rodzina marek Armani, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Michael Kors, Pinko, Twinset i wiele innych. Jednym z kluczowych czynników sukcesu Gomez jest bardzo szeroka i głęboka oferta marek premium prezentowana w sposób butikowy z zachowaniem najwyższego standardu obsługi.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl