Avenida Poznań z nowym konceptem kosmetycznym


Avenida Poznań z nowym konceptem kosmetycznym
2018-08-03
Avenida Poznań poszerza segment zdrowie i uroda – do grona najemców jednego z największych centrów handlowych w regionie dołączył salon Kontigo.

Nazwa sieci wywodzi się od słowa contigo, które
w języku hiszpańskim i portugalskim oznacza z tobą.
Z tobą, czyli z kobietą – i to właśnie do kobiet kieruje swoją ofertę.

Otwarcie salonu Kontigo jeszcze bardziej wzmocniło segment zdrowie i uroda, który zajmuje istotne miejsce w ofercie naszego Centrum. Na 85 mkw. klientki znajdą zarówno znane marki kosmetyczne, jak i te unikatowe, dostępne na wyłączność w sieci nowo powstałego konceptu – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Salon w poznańskim centrum handlowym, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymany jest w jednolitym stylu. Wyróżniają go energetyczne kolory (niebieski, różowy, żółty, zielony), strefy do testowania kosmetyków ze światłem imitującym światło dzienne oraz specjalny kącik do testowania kosmetyków azjatyckich.

Salony Kontigo charakteryzuje inna koncepcja sprzedaży niż w innych sklepach kosmetycznych na polskim rynku. Marka stawia na komfort klientek, dlatego wyspecjalizowana obsługa pomaga im w indywidualnym doborze kosmetyków, a także oferuje usługę makijażu. Spójne dla każdego salonu są cotygodniowe warsztaty, podczas których klientki mogą odkryć tajniki make-upu oraz poznać i testować produkty.

Kontigo posiada aktualnie 14 sklepów własnych, w tym 5
w Poznaniu. Salon w Avenidzie znajduje się na poziomie 1.
 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl