Bestsellery w okresie przedświątecznym 2017


2017-11-21
Platforma zakupowa b2b „zentrada” wskazuje na aktualne trendy w handlu hurtowym Zaopatrywanie się w towar na okres przedświąteczny zbliża się ku końcowi. Dzięki postępującej cyfryzacji w procesach zakupowych b2b już dzisiaj możliwe jest rozpoznanie trendów w sklepach detalicznych.

Zentrada jako wiodąca platforma zakupowa dla asortymentów uzupełniających, sezonowych           i towaru na akcje sprzedażowe już teraz prezentuje na swoich stronach bestsellery i rankingi        Top-pick-koszyków dla trendów bożonarodzeniowych w Polsce i Europie.

„W tym roku okres bożonarodzeniowy wypadnie ogólnie bardzo dobrze, pozytywny klimat konsumencki obserwujemy zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich. To wszystko doprowadziło do dużych wzrostów w zakupach b2b i chwilowych przeciążeń Top-dostawców” taki bilans sezonu przedstawia Bertold Görlich odpowiedzialny za rynek polski na zentrada.

Abstrahując od takich tematów jak IPhone X, w obszarze szybko rotujących produktów konsumpcyjnych pojawia się niewiele nowych i centralnych hitów sprzedażowych. Motywy jak np. plusze czy świecące napisy sprzedają się dzisiaj w pojedynczych sztukach. Klasyki dekoracji bożonarodzeniowych, dzisiaj urozmaicone o oświetlenie LED i zaopatrzone w odpowiednie opakowanie stanowią podstawę w przedświątecznych asortymentach towarowych. Również w tym roku można oczekiwać, iż odzież, zabawki, biżuteria i perfumy będą należały do najczęściej sprzedawanych pozycji handlowych. Jednak już w asortymentach licencyjnych zapotrzebowanie jest znacznie mniejsze niż w poprzednich latach i tutaj możemy oczekiwać spadku obrotów. Dla pościeli    i drobnego AGD najważniejszy jest design i modne motywy. Poza tym nadal istnieje olbrzymi rynek dla drobnych upominków, produktów strefy kasy oraz typowych produktów na akcje sprzedażowe.

Zentrada oczekuje lekkiego załamania w zakupach towaru online b2b i już dzisiaj obserwuje wielkie niezadowolenie mniejszych sklepów internetowych dotyczących perspektyw obrotu handlowego i długoterminowego spadku marż handlowych. Trend ten niestety nie został zahamowany w okresie przedświątecznym. Dzisiaj zwycięzcą staje się ponownie handel stacjonarny, który profituje z przedświątecznego nastroju i punktuje poprzez szersze i ciekawe asortymenty towarowe.

 „Dzięki takim konceptom jak Online-Sourcing w handlu hurtowym i różnorodnej, rotującej polityce asortymentowej na rynku profitować może ponownie handel stacjonarny. Zentrada nieustannie pracuje nad urozmaiceniem asortymentów towarowych, polepszeniem serwisu oraz nad dodatkowymi korzyściami w realizacji zamówień dla naszych członków”, tak szkicuje strategię rozwoju Ingo Schloo, zentrada CEO.

 

Więcej informacji na www.zentrada.pl

 

Kontakt dla prasy

Bertold Görlich

zentrada Europe GmbH & Co. KG

Konsularna 1, 45-089 Opole

Tel.: 77 / 54 301 00

Email: redakcja@zentrada.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

zentrada

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl