Biały miesiąc – odkryj moc promocji!


Biały miesiąc – odkryj moc promocji!
2016-12-30
Styczeń to miesiąc, w którym biel króluje nie tylko na ulicach miast, ale także w głównych alejkach większości sklepów. To najlepszy moment na zakup wysokiej jakości tekstyliów sypialnianych w atrakcyjnych cenach. Z tej okazji marka Wendre przygotowała niezwykłe promocje dla klientów.
Zacznijmy od początku
 
Pierwsza biała wyprzedaż odbyła się w styczniu 1878 roku w Filadelfii. John Wanamaker, uważany przez niektórych za pioniera w dziedzinie marketingu, postanowił poprawić sytuację finansową swojego domu towarowego tuż po świętach Bożego Narodzenia. Zauważył bowiem, że sprzedaż od początku roku nie przynosi oczekiwanego zysku, a sam dom towarowy świeci w tym okresie pustkami. Nie chcąc zwalniać pracowników wpadł na pomysł, aby przecenić wszystkie białe produkty. Efekt „białego miesiąca” okazał się na tyle korzystny, że wyprzedaż kontynuowano 
w kolejnych latach, a tradycja rozprzestrzeniła się po świecie docierając także do Polski.
 
Kiedy i gdzie kupić nową pościel?
 
Sprytni klienci wiedzą, że wraz z rozpoczęciem Nowego Roku, główne alejki marketów wypełnią się poduszkami, kołdrami, ręcznikami i innymi białymi tekstyliami. Styczeń stał się już tradycyjnie miesiącem, 
w którym w sklepach można trafić na największe obniżki cen pościeli.
To najlepszy moment w roku, aby wybrać się po nowe poduszki i kołdry do sklepu. Śnieżnobiała, przyjazna alergikom kołdra i poduszka z linii Antibacterial, czy oryginalna, drukowana w kwiatowy motyw pościel Blommenslyst to tylko niektóre z produktów marki Wendre, które
w styczniu pojawią się w ofertach sklepów w niezwykle atrakcyjnych cenach. Szukajcie ich w sieciach sklepów: Auchan, Carrefour, Marko, Selgros, E. Leclerc, Intermarche, Mrówka, Black Red White i Biedronka.

 

Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl