Black Red White numerem jeden wśród sieci meblarskich w Polsce


2017-04-07
W 2016 roku w Polsce aż 38,69 procent meblowych zakupów zostało dokonanych w znanych sieciach meblarskich. Spośród takich markowych salonów to właśnie w sklepach Black Red White Polacy najchętniej kupują meble – to główne wnioski z badania Kantar TNS.

W 2016 roku w Polsce aż 38,69 procent meblowych zakupów zostało dokonanych w znanych sieciach meblarskich. Spośród takich markowych salonów to właśnie w sklepach Black Red White Polacy najchętniej kupują meble. Aż 12,03 procent wydatków przeznaczanych na meble przez mieszkańców naszego kraju w 2016 roku trafiło do BRW – to główne wnioski z badania Kantar TNS.


Przeczytaj również:

Według badania Kantar TNS, przeprowadzonego na grupie 4 tys. osób, w której jedna czwarta dokonała podczas ostatnich 12 miesięcy zakupu mebli, Polacy wybierając meble najczęściej kierują się do salonów znanych marek. Aż 38,69 proc, czyli ponad 1/3 meblowych zakupów dokonano w znanych sieciach meblarskich. Największą popularnością cieszyły się produkty marki Black Red White – 12,03 proc. wydatków przeznaczonych na meble. Tuż za nimi uplasowała się marka IKEA z wynikiem 11,84 proc. udziałów rynkowych oraz Agata Meble – 9,52 proc. Wśród zestawienia znalazły się również salony Bodzio, gdzie zostało dokonanych 5,3% zakupów. Pomimo niesłabnącej wciąż popularności lokalnych warsztatów stolarskich, w których Polacy cały czas zostawiają 21,36 proc. pieniędzy przeznaczanych na meble, najwięcej zakupów mebli dokonywanych jest w salonach sygnowanych marką znanej sieci.

Cieszymy się, że to właśnie w sklepach Black Red White spośród wszystkich sieci meblarskich Polacy najchętniej kupują meble. Staramy się, aby produkty, które oferujemy były zróżnicowane i dobrze łączyły ze sobą funkcjonalność, wygodę i oryginalny styl. Mocny akcent stawiamy również na aranżację  ekspozycję mebli, która ma na celu dostarczać gotowych pomysłów i rozwiązań na urządzenie mieszkania. Zapewniamy klientom bogaty asortyment, niezawodną logistykę, pakiety usług dodatkowych i rozbudowane kanały sprzedaży, aby dostosować się do zmieniającego rynku i potrzeb naszych odbiorców. – mówi Hubert Olczak z Black Red White.

W badaniu zostały wzięte pod uwagę wszystkie kanały zakupu mebli, a więc zarówno sieciowe, jaki niesieciowe salony meblowe, sklepy internetowe i stacjonarne, zakupy u lokalnych producentów i dystrybutorów mebli, ale także zakupy w sklepach wielobranżowych, które w swojej ofercie mają również meble. Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Black Red White pod koniec lutego 2017 roku (24-27 lutego) przez Kantar TNS. Miało ono na celu identyfikację struktury rynku meblowego w 2016 roku.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Black Red White

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl