Bonarka na Święta wybiera Mehoffera


Bonarka na Święta wybiera Mehoffera
2016-12-05
Odświętna kreacja reklamowa krakowskiej Bonarki czerpie inspiracje ze źródła Młodej Polski. Słynne witraże jednego z jej najsłynniejszych przedstawicieli – Józefa Mehoffera – lśnią, przypominając o nadchodzących Świętach.

Bonarka już przyzwyczaiła odbiorców do artystycznego kontekstu swoich reklam. Wynika to między innymi z aktualnej strategii komunikacji tego centrum.

Opracowując, wraz z Firmą Reklamową Kuc, serię reklam zapraszających na przedświąteczne atrakcje zakupowe, Bonarka nawiązała do krakowskiej tradycji witrażu. I skojarzyła znakomite dzieło „Anioł" Józefa Mehoffera  z reklamowym przekazem oraz postacią Małgorzaty Kożuchowskiej - ambasadorki centrum.

„Anioł" to projekt polichromii do katedry w Płocku, pochodzący z 1903 r.  Jego klimat znakomicie oddaje uroczysty charakter okresu poprzedzającego Boże Narodzenie i Nowy Rok. Blask świąt, kolorowy kalejdoskop prezentów, mieniące się wielobarwne okazje i anielską przyjemność wyboru podarków.

Wykorzystanie dzieła posłużyło także do zainicjowania innych działań kreatywnych, zaplanowanych przez Bonarkę na grudzień. Od 9 do 18 grudnia klienci dziećmi będą mogli wziąć udział w warsztatach
w Bożonarodzeniowej Pracowni Witraży. Zajęcia prowadzić będą artyści
z Pracowni i Muzeum Witrażu  w Krakowie. Również sesja zdjęciowa do świątecznego wydania magazynu firmowego Bonarki odbyła się w tym muzeum.

BONARKA CITY CENTER Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych
i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl