Bonarka poskramia smoki


2014-04-25
Bonarka City Center kontynuuje swą reklamową ofensywę. Po wybuchowych billboardach z Małgorzatą Kożuchowską oraz podgórskich plakatach, centrum handlowe zaskakuje kolejnym marketingowym działaniem: wielkim muralem na nadwiślańskich wałach.


Powstaje on na zakolu Wisły tuż obok dawnego hotelu Forum. Przedstawia wielkie smoki nawiązujące do mitów Dalekiego Wschodu oraz europejskich legend. Różnokolorowy, ciekawie zaprojektowany obraz łączy w sobie wiele kultur oraz znaczeń – i jednocześnie przyciąga uwagę mieszkańców miasta. Głównym mecenasem projektu jest Bonarka, której logo znajduj się obok olbrzymich stworzeń. Autorem koncepcji muralu jest Agencja Zooteka, a jej wykonania podjęli się Konrad „Mehes” Kowal oraz Piotr „Tuse” Jaworski.
Jest to kontynuacja projektu z 2008 roku, który przedstawiał smoka wawelskiego, powszechnie znany symbol Krakowa. W 2014 r., po sześciu latach od powstania pierwszej pracy wspólnie z Urzędem Miasta Krakowa podjęto decyzje o odnowieniu ściany i wprowadzeniu nowej jakości bliskiej najnowszym trendom panującym w kulturze sztuki ulicznej. Swego wsparcia artystom udzieliła Bonarka.
Na oficjalne otwarcie muralu w poniedziałek 28 kwietnia o godzinie 12.00 zaprasza główny mecenas projektu – Centrum Handlowe Bonarka, Urząd Miasta Krakowa, Agencja Zooteka oraz tworzący go artyści. W miejscu powstania obrazu nastąpi symboliczne odsłonięcie pracy, zagrają DJ'e związani z federacją IDA, a uczestnikom wydarzenia wręczone zostaną materiały promocyjne.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl