BrainJuice Group poprowadzi kampanię dla Efferalganu


2015-08-20
BrainJuice Group ponownie wygrywa przetarg na kampanię jednej z marek A&D Pharma Poland Sp. z o.o. Tym razem poprowadzi także kampanię dla Efferalganu.

Poprzednio agencja wygrała prowadzenie działań reklamowych  dla środka zwalczającego objawy przeziębienia i grypy - marki Fervex.  Działania obejmują przygotowanie strategii kampanii oraz wdrożenie działań SEO https://fervex.com.pl/ .

A&D Pharma Poland po raz kolejny chce skupić się na promocji marki w kanale SEM. Do zadań agencji będzie należeć nie tylko pozycjonowanie strony internetowej marki Efferalgan - http://efferalgan.pl/ - ale także wypromowanie marki w kampanii AdWords.

Efferalgan kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo swoich leków. Agencja będzie dążyła do tego, aby marka zaistniała w świadomości grupy docelowej jako skuteczny i bezpieczny dla zdrowia środek na ból dla całej rodziny. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BrainJuice

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl