Byss.pl rozpoczyna współpracę z marką Kross


2011-05-30
Agencja interaktywna byss.pl rozpoczęła współpracę z firmą Kross, uznanym polskim producentem rowerów. Przedmiotem współpracy jest kompleksowa obsługa marki on-line.

Jednym z pierwszych efektów współpracy jest wizerunkowa kampania online, wspierająca działania reklamowe prowadzone na antenie Radia Zet. Elementem przewodnim całej kampanii jest hasło „Dwa rowery - jedna pasja".

Kampania online prowadzona jest  przede wszystkim na serwisach o tematyce sportowej i turystycznej, a  także na popularnych w grupie docelowej Kross'a serwisach  www.demotywatory.pl oraz www.fotka.pl.

Kampania, która została zaplanowana we współpracy z Afilo, potrwa do końca maja.

Rozpoczęcie sezonu rowerowego jest świetnym momentem na start współpracy z taką marką jak Kross. Opracowaliśmy już koncepcję kolejnych działań, które będą wdrażane w najbliższym okresie. Tak samo jak rowery Kross, kampania skierowana jest do sympatyków jazdy rowerowej, którzy cenią sobie aktywne formy wypoczynku - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl.

Kross jest renomowaną polską firmą, oferującą produkty o szerokim spektrum zastosowań - począwszy od rowerów dziecięcych i kobiecych, służących do jazdy po terenach miejskich, kończąc na pojazdach, dedykowanych profesjonalistom poruszającym się po terenach górzystych. Kross posiada również team rowerowy - Kross Racing Team, do którego należy m.in. popularna aktorka i pasjonatka jazdy na rowerze Joanna Jabłczyńska. Więcej informacji na temat współpracy byss.pl z marką Kross znajduje się na stronie internetowej www.byss.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl