Caterpillar po raz drugi stawia na blogerów


Caterpillar po raz drugi stawia na blogerów
2015-08-04
Marka znana z solidnych i wytrzymałych butów po raz drugi zaprosiła do współpracy polskich, męskich blogerów modowych i lifestylowych. Tym razem trzech blogerów wystąpiło w katalogu produktowym Caterpillar na sezon jesień-zima 2015.

Po ubiegłorocznej, listopadowej kampanii Caterpillar kolejny raz zdecydował się na współpracę z blogerami. W nadchodzącym sezonie trzech będzie można zobaczyć na stronach katalogu produktowego, kierowanego do sklepów i partnerów biznesowych. Łukasz Podliński, Tomasz Kozak, znany jako Kozackie Nasienie oraz Łukasz Witek – True2Me zostali poproszeni o przygotowanie autorskich stylizacji i zdjęć.

– Zależało nam na różnorodności. Chcieliśmy pokazać inne style i osobowości, dlatego w katalogu pojawiło się trzech blogerów. Każdy z nich doskonale czuje markę, więc daliśmy im wolną rękę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ich pracy i nie wykluczamy wykorzystania tych zdjęć także w działaniach reklamowych – powiedziała Monika Balcerzak z Amersport Group, wyłącznego dystrybutora butów marki Caterpillar w Polsce.

Nowa kolekcja Caterpillar będzie dostępna w sklepach od połowy września. Informacje o marce można znaleźć na stronie www.catfootwear.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CAT Footwear
http://catfootwear.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl