Catvertiser w zestawieniu „2017 Social Media Native Advertising Landscape”


Catvertiser w zestawieniu „2017 Social Media Native Advertising Landscape”
2017-04-26
W kwietniu br. Catvertiser znalazł się w rankingu globalnych narzędzi ułatwiających pracę w branży reklamy internetowej. Zestawienie zostało przygotowane przez redakcję socialmediatoday.com.

Pomysłodawcą stworzenia mapy globalnych podmiotów, które ułatwiają pracę specjalistów reklamy online, jest Chadd Pollitt - ekspert marketingu internetowego. Jak sam twierdzi, z początkiem roku zauważył potrzebę dostarczenia środowisku marketingowemu podsumowania dotyczącego skutecznych narzędzi usprawniających pracę specjalistów social media. Tak powstała mapa „The 2017 Social Media Native Advertising Landscape”, nad którą pracowała redakcja socialmediatoday.com.

Łącznie w 11 wskazanych kategoriach znalazło się blisko 300 podmiotów. W zestawieniu pojawił się także Catvertiser – autorskie narzędzie z Polski, służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Platforma została umieszczona w kategorii narzędzi do zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych pośród 36 rozwiązań z całego świata. W tej samej kategorii, obok Catvertisera znalazły się również takie narzędzia, jak: AdEspresso, AdStage, Kenshoo, Qwaya i Upcast.

Catvertiser służy do automatyzacji tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz innych kanałach udostępnianych przez Facebook. Kluczowe funkcjonalności to: moduł optymalizacji kampanii (automatycznego zarządzania kampaniami w zależności od zajścia warunków wskazanych przez użytkownika), proste budowanie wielu wariantów reklamy lub tworzenia split testów oraz moduł automatycznej promocji postów. Ponadto, dzięki połączeniu zaawansowanych narzędzi ujętych w proste formularze oraz dodatkowej integracji z Google Analytics, otrzymujemy innowacyjny system do prowadzenia zoptymalizowanych kosztowo kampanii w modelu płatności CPA zarówno dla fanpage’y, postów, jak i serwisów internetowych.  Z narzędzia korzystają przede wszystkim domy mediowe, agencje social media, reklamowe oraz marki z Polski i krajów Europy. Narzędzie zostało wyróżnione między innymi podczas Innovation Award Media Trendy 2014 w kategorii „Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze”.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl