Czy firma powinna inwestować w gadżety reklamowe?


2015-08-24
Gadżety reklamowe to obecnie element, który staje się coraz bardziej popularny i możemy się dość często z nim spotkać. Okazuje się, że nawet taka drobnostka jak długopis z logo firmy, brelok czy smycz mogą zwrócić uwagę potencjalnych klientów.
Czy jednak ta uwaga warta jest nakładów pieniężnych? Czy faktycznie gadżety reklamowe mają taką "moc przyciągania"? 

Współcześnie, marketing, a więc dobra reklama, to bardzo często podstawa prawidłowego funkcjonowania firmy. Jeśli nie zainwestujemy, będziemy mogli jedynie pomarzyć o satysfakcjonujących nas dochodach. Przy tak dużej konkurencji na rynku, należy szukać wszelkich sposobów przy przykuć uwagę potencjalnego klienta, by zainteresować go swoją ofertą, zachęcić go do zapoznania się  nią. Istnieją badania, prowadzone przez psychologów, ekonomistów czy socjologów, które wskazują, że ludzie lubią dostawać coś za darmo. Czasem, postępując bardzo nieracjonalnie, potrafią zrezygnować z tego, co naprawdę lubią, by dostać coś za darmo, by otrzymać tzw. "gratisa". 
 
Wybierz smycze - sprawdzone i tanie gadżety reklamowe. 
 
Wręczając komuś brelok, kubek, długopis, pamięć USB czy podkładkę pod kubek z logo firmy sprawiamy, że zapisujemy się w pamięci danej osoby. Szczególnie, gdy dajemy to młodemu człowiekowi, który z dużym prawdopodobieństwem może zainteresować się nazwą firmy i szukać jej oferty w internecie. Warto dodać, że gadżety, które będziemy rozdawać powinny mieć również wartość praktyczną. Chodzi o to, by osoby, które je otrzymają często po nie sięgały i za każdym razem przypominały sobie o istnieniu naszej firmy, o naszej ofercie. 

Stosowanie gadżetów reklamowych buduje się świadomość marki, dlatego inwestowanie w nie jest dobrym rozwiązaniem. Nie trzeba kupować drogich i rzucających się w oczy gadżetów. Wystarczy by miały one praktyczne zastosowanie i miały ciekawy wygląd. Nie trzeba wydawać fortuny, by zarobić. Trzeba po prostu inwestować z głową. Należy wiedzieć, co komu może się przydać i podobać - trzeba nie tylko wpasować się we współczesne gusta i upodobania społeczeństwa, ale również wymyślić coś oryginalnego i niedrogiego, co mogłoby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JustynaZ

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl