Dagmara Pakulska przechodzi do MJCC


Dagmara Pakulska przechodzi do MJCC
2016-02-22
Dagmara Pakulska, wyróżniona tytułem Królowej Obsługi Social Media za prowadzenie komunikacji marki Gruby Benek, z końcem lutego dołączyła do agencji MJCC, która specjalizuje się w budowaniu wizerunku pracodawcy.

Obejmie ona nowe stanowisko online strategist i będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych marek pracodawców z wykorzystaniem narzędzi online, mediów społecznościowych i content marketingu.

 

Pakulska jest autorką wielu prezentacji i artykułów nt. wykorzystania social media, a także wykładowcą Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Social Media & Content Marketing. Od 2013 roku była związana z agencją e-City Vision, gdzie pełniła funkcję marketing managera.

MJCC jest agencją specjalizującą się w budowaniu marki pracodawcy. Za swoje projekty została nagrodzona m.in. w konkursach EB Excellence Awards, EB Stars, ABSL Diamonds czy Konkursie Biuletynów Firmowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prmjcc

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl