Digel otworzył salon firmowy w Arkadii


Digel otworzył salon firmowy w Arkadii
2017-12-01
Salon firmowy Digel w Centrum Handlowym Arkadia to pierwszy w Polsce monobrandowy punkt sprzedaży marki Digel, która specjalizuje się w modzie męskiej.

W sztandarowym salonie firmy można znaleźć szeroki wybór garniturów od skrojonych według kanonów klasycznej elegancji, przez biznesowe i ślubne, po łączące sportowy look i miejski styl. Każdy mężczyzna może uzupełnić tu garderobę o oryginalne marynarki, kamizelki, koszule i spodnie, a także płaszcze i kurtki oraz atrakcyjne dodatki. Specjalne miejsce znalazło się dla stylowych butów – nowość marki Digel w sezonie jesień/zima 2017.

„Chcemy, aby nowy salon Digel w CH Arkadia stał się reprezentacyjnym salonem firmowym w Polsce. Wierzymy, że wzmocni wizerunek marki i całej naszej sieci. Cieszymy się, że pierwszy monobrandowy salon w Polsce otwieramy właśnie w Arkadii - największym polskim Centrum Handlowym. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a przede wszystkim naszych stałych klientów. Na otwarcie zaplanowaliśmy specjalne promocje.” - mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Salon Digel znajduje się na poziomie 1 w pasażu Canaletto CH Arkadia  zajmuje powierzchnię 250 m2. Jak przystało na salon firmowy marki Digel, również nowo otwarty lokal charakteryzuje dbałość o wysoki standard obsługi oraz „kabina luster”. Rozwiązanie to jest bardzo praktyczne, umożliwia bowiem zobaczenie całej sylwetki z każdej strony i samodzielną ocenę wyglądu w mierzonej stylizacji.  

Digel tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą wyróżniają stylizacje zgodne z aktualnymi trendami równocześnie stawiające na indywidualność, komfort noszenia oraz bardzo dobra relacja jakości do ceny. Sprawia to, że stylizacje Digel noszą panowie 

w różnym wieku, a klientów marki łączy dbałość o wygląd i otwartość na modowe nowości. Mocnymi stronami marki są także: najszersza oferta systemów modułowych (garnitury Mix&Match) w Europie, linie  odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność asortymentu w ciągu 24-godzin oraz skierowane na różne okazje kolekcje Digel. Preference to linia premium, na najbardziej reprezentatywne okazje. Ubrania z linii Protect 3 są idealne na podróż, nie gniotą się, nie wchłaniają cieczy, w tym wina czy kawy, mają też wewnętrzną,  „bezpieczną kieszeń” na dokumenty. Linia Ceremony jest przeznaczona na ważne życiowe wydarzenia jak np. ślub. Move, to niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestylu, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne  dopasowane kształty.

Digel dostępny jest w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej na www.digel.pl 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Społem
http://agencjaspolem.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl