Domenomania.pl będzie konsolidowała rynek. TRO MEDIA sprzedaje z dużym zyskiem


2011-06-29
TRO MEDIA sprzedała 70% spółki Techkomp zarabiając na transakcji 336 tys. zł. Jeszcze w tym roku wchodząca w skład grupy kapitałowej TRO MEDIA spółka Domenomaniap.pl zamierza przeprowadzić pierwsze przejęcia firm z branży.

- Techkomp jest naszym kolejnym sukcesem inwestycyjnym. Przejętą za 4 zł kilka miesięcy temu firmę, po przeprowadzeniu rozbudowy istniejących w niej projektów, sprzedaliśmy za  480 tys. zł, z czego 336 tys. zł trafiło do TRO MEDIA,  a reszta do pozostałych udziałowców spółki- podkreśla Marcin Misztal, prezes TRO MEDIA SA. 100% akcji Techkompu trafiło do partnera branżowego. Zgodnie z umową, TRO MEDIA nadal będzie zarządzała wszystkimi powierzchniami reklamowymi w aktywach znajdujących się w spółce Techkomp na zasadach wyłączności, uzyskując z tego tytułu przychody operacyjne.
- Cieszymy się, że na swojej biznesowej drodze spotkaliśmy TRO MEDIA  i zdecydowaliśmy się na współpracę. Internet nie jest łatwą branżą, jednak zespół TRO MEDIA  radzi sobie w niej wyjątkowo dobrze. Dzięki tej współpracy udało nam się trafić pod skrzydła partnera branżowego, który pozwoli firmie na dynamiczny rozwój zapewniając jej wsparcie merytoryczne i technologiczne - mówi Cezary Groll, członek zarządu Techkomp.

Kolejną spółką ze stajni TRO MEDIA jest notowana na NewConnect- Domenomania.pl. w której TRO MEDIA posiada 65% udziałów. - Prowadzimy rozmowy dotyczące przejęć kilku podmiotów działających na rynku hostingowym i rejestracji domen. Pierwsze akwizycje pojawią się  jeszcze w tym roku- zapowiada Marcin Misztal.  Domenomania.pl jest rentownym podmiotem, który z miesiąca na miesiąc polepsza wyniki finansowe.  W ostatnich tygodniach spółka pozyskała kilka kontraktów, które zagwarantują jej niemal 1 mln zł dodatkowych przychodów w roku 2011. Po restrukturyzacji spółki z jej zarządu ustąpi  Marcin Misztal, przekazując  zarządzanie projektem swoim współpracownikom.


 

 

 

 

* * *

TRO MEDIA SA jest spółką z segmentu nowych technologii – jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:

Działalność portali internetowych - skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję).

Zarządzanie powierzchnią reklamową – firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.

Działalność inwestycyjna -  spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.


* * *

Kontakt dla mediów:

Everest Consulting Sp. z o.o.

Tomasz Muchalski

tel. 504 212 463

t.muchalski@everestconsulting.pl

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TRO MEDIA
http://tro.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl