Drugie życie projektu IT po wdrożeniu. Rola serwisu w systemach SAP


Drugie życie projektu IT po wdrożeniu. Rola serwisu w systemach SAP
2015-03-12
Wdrożenie złożonego systemu informatycznego w firmie to często ogromne przedsięwzięcie, wymagające wielu miesięcy pracy i zaangażowania zespołu konsultantów.
Po udanej implementacji system staje się istotnym elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa. W tym momencie konsultanci wdrożeniowi ustępują pola zespołowi serwisowemu, który odpowiada za utrzymanie i rozwiązywanie bieżących problemów. Jak wygląda drugie życie rozwiązań IT?

Zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego wymaga zaangażowania wielu osób, nierzadko potrafi też zająć nawet kilka lat. Zintegrowane systemy zarządzania przedsiębiorstwem, w tym rozwiązania klasy ERP, składają się z modułów obsługujących poszczególne obszary biznesowe (np. logistyka, finanse), które można niemal dowolnie łączyć. Jednak stworzenie spójnej całości i dopasowanie jej do istniejącej infrastruktury i procesów biznesowych zachodzących w firmie zawsze jest wyzwaniem.

Budowa rozwiązania rozpoczyna się od wnikliwej analizy potrzeb firmy, kluczowych procesów i planów rozwoju. Ścisła współpraca klienta z zespołem wdrożeniowym umożliwia dopasowanie systemu do specyfiki przedsiębiorstwa. Po implementacji, niezbędnych poprawkach i testach następuje moment oficjalnego zakończenia projektu. System został wdrożony i tym samym staje się w pełni sprawnym narzędziem do skutecznego zarządzania.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/erp/drugie_zycie_projektu_it_po_wdrozeniu_rola_serwisu_w_systemach_sap.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl