Ewa Dominiak - z Wirtualnej Polski do Adexon


2016-12-02
Sieć reklamy Adexon wzmacnia swoje struktury. Do jej zespołu dołączyła Ewa Dominiak, obejmując stanowisko Business Manager.

Ewa Dominiak posiada 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Swoją karierę zawodową zaczynała w Życiu Warszawy. Następnie  pracowała w Polska Press, Infor Biznes i Wirtualnej Polsce zajmując się reklamą drukowaną, internetową, konferencjami, projektami specjalnymi. Współpracowała zarówno z domami mediowymi, jak i klientami bezpośrednimi. Ukończyła Białorutenistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Zmiany strukturalne oraz wzmocnienie kluczowych dla spółki kompetencji to kolejny krok w nowej długofalowej strategii Adexon. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołączyła do nas osoba o tak wysokich kompetencjach i wieloletnim doświadczeniu w reklamie internetowej – komentuje Mariusz Maksymiuk CEO Adexon.

 

Poza pracą Ewa Dominiak jest miłośniczką literatury białoruskiej, malarstwa oraz poezji, szczególnie tej z okresu Młodej Polski. Najchętniej odpoczywa w ukochanej Toskanii lub Szkocji.

 

Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej. Dzięki temu jest w stanie zapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl