Fani marki KFC ruszyli po BOXY!


Fani marki KFC ruszyli po BOXY!
2011-05-09
Pojawienie się w restauracjach KFC nowej oferty - ZINGER BOX - to co najmniej podwójna radość dla fanów zgromadzonych na fan page’u marki. Osoby, które będą uważnie śledzić pojawiające się tam wskazówki, mają szansę wygrać jedną z 20 konsol Xbox 360 - w konkursie „ODBIERZ XBOXA ZA ZINGER BOXA”.

„To kolejny już projekt, w którym przenosimy działania prowadzone w wirtualnym świecie na fan page KFC do świata rzeczywistości off-line naszych fanów. To także idealna okazja, aby poznać ich osobiście.” – komentuje  Katarzyna Ogórek, Web Marketing Specialist KFC.

„Tym razem, w przeciwieństwie do poprzedniej akcji, kiedy to my odwiedzaliśmy naszych fanów, zapraszamy ich do naszych restauracji. Oczywiście nie jest to zwykłe zaproszenie, raczej zabawa w rodzaju podchodów, szukania wskazówek, w której restauracji ukryty jest „skarb”, czyli konsole Xbox 360. Liczymy na wiele pozytywnych emocji. Na aktywność naszych fanów, jak zwykle, liczyć możemy na pewno!” – dodaje Katarzyna Ogórek.

 

Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które są zalogowane na fan page’u marki KFC. Przez cały okres trwania konkursu podpowiedzi dotyczące wybranych lokalizacji będą się najpierw pojawiać na stronie KFC: http://www.kfc.pl/#/restauracje. Następnie, na fan page’u KFC publikowane będą wskazówki, co zrobić, aby wygrać jedną z 20 konsol. Pierwsza osoba, która prawidłowo odgadnie lokalizację opisywanej restauracji, a następnie pojawi się tam o podanej godzinie i zakupi promocyjny zestaw ZINGER BOX, wygra jedną z dwudziestu konsol Xbox 360.

Relacje z odbierania nagród można na bieżąco obserwować na stronie www.facebook.com/kfcpolska, jak poniższą z wręczenia pierwszej nagrody we Wrocławiu.  

Poza działaniami na Facebooku promocję Zinger Box wspiera telewizyjna kampania reklamowa na antenie największych stacji telewizyjnych oraz materiały POS w każdej z restauracji sieci KFC.

Nowa oferta KFC dostępna jest w trzech wariantach:

  • ZINGER BOXnowy zestaw, w skład którego wchodzi kanapka ZINGER, 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki oraz napój z darmową dolewką
  • Classic Box – zestaw obecny w ofercie, teraz z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw
  • Twister Box - zestaw obecny w ofercie, także z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw.

Powiększone Big Boxy dostępne są we wszystkich restauracjach KFC w bardzo atrakcyjnej, niezmienionej cenie: 19,99zł.

Dodatkowych informacji udziela:


Witold Strzelecki

Solski Burson-Marsteller

e-mail: wstrzelecki@solskibm.pl  

tel. +48 (22) 242 86 36

 KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 16 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią blisko 130 restauracji KFC. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/. Fan Page na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska.

 

AmRest Holdings SE (AmRest) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks oraz Applebee's (Stany Zjednoczone) w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Obecnie AmRest zarządza ponad 480 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants).


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Witold Strzelecki

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl