Finał MasterChef z marką Appetita


Finał MasterChef z marką Appetita
2016-12-05
W niedzielny wieczór poznaliśmy nowego MasterChefa. W piątym sezonie show zwyciężyła Magda Nowaczewska. Appetita, lokująca w programie produkty ze swojego portfolio, towarzyszyła uczestnikom na wszystkich etapach programu, także w jego finałowej odsłonie.

Piąta edycja show obfitowała w kulinarne wyzwania, zaskakujące konkurencje i emocjonującą rywalizację kucharzy-amatorów, którzy walczyli o tytuł polskiego MasterChefa. W ostatecznej rozgrywce pozostało troje uczestników, którzy podczas pierwszej konkurencji w ciągu godziny mieli do przygotowania danie z owoców morza i mięsa. Kolejne zadanie, do którego przystąpiło już dwoje finalistów – Magda i Michał, polegało na przyrządzeniu przystawki, dania głównego oraz deseru. Uczestnicy mieli na to 90 minut. Jury w składzie: Magda Gessler, Ania Starmach i Michel Moran zdecydowali, że tytuł MasterChefa powędruje do Magdy Nowaczewskiej.

Podczas wszystkich konkurencji o wyjątkowy smak i aromat dań zadbała marka Appetita. Producent już po raz kolejny ulokował w programie swoje produkty – aromatyczne zioła, przyprawy i dodatki cukiernicze. Obecność sponsorska w popularnych programach kulinarnych skutecznie poszerza rozpoznawalność marki w skali ogólnopolskiej. W ten sposób Appetita konsekwentnie wzmacnia wizerunek brandu jako eksperta  w dziedzinie kulinariów, który inspiruje konsumentów do odkrywania bogactwa przypraw, ziół i sięgania po nowe receptury.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl