Finanse na prostych zasadach - nowa odsłona kampanii Getin Banku


Finanse na prostych zasadach - nowa odsłona kampanii Getin Banku
2018-01-17
Getin Bank ruszył z nową edycją kampanii pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady.

Getin Bank kontynuuje komunikację w oparciu o ideę prostych zasad. Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów  „człowiek z zasadami”, sympatyczny i zaradny Klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.

 

W nowej kampanii ponownie postawiliśmy na komunikację prostych zasad i zrozumiałych produktów. Chcemy zachęcić naszych Klientów do systematycznego oszczędzania i przekonać ich, że ma to sens, nawet w przypadku odkładania co miesiąc niewielkich kwot. Zgromadzone w ten sposób środki mogą zostać oczywiście wykorzystane na dowolny cel. Mogą także stanowić dla Klienta tzw. poduszkę finansową na wypadek nieprzewidzianych wydatków mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku. 

 

Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji TV oraz w internecie na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych polskich portalach, m.in. Onet i WP. Precyzyjne targetowanie na podstawie profili demograficznych oraz zachowań użytkowników zapewni dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Konto oszczędnościowe będzie promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GetinBank

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~opiekunnestbank, 2018-01-30 16:53:10

    Szanowni Państwo, Nest Bank ma dla swoich Klientów kilka możliwości oszczędzania. Jedną z nich jest konto oszczędnościowe Nest Oszczędności, które pozwoli zabezpieczyć przyszłość rodziny poprzez bezpieczne pomnożenie kapitału. Każdy nowy Klient może liczyć na oprocentowanie 2,25% w skali roku do 50 tys. złotych (powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 2,0% w skali roku). W naszej ofercie jest także konto Nest Rodzinne Oszczędności, które nie wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym i kosztami administracyjnymi (w tym z opłatami za wcześniejsze zakończenie oszczędzania). Składa się ono ze zwykłego konta Nest Oszczędności oraz Premii za długość okresu oszczędzania i liczbę posiadanych dzieci. Oferujemy także szeroką gamę lokat bankowych dla Klientów Nest Banku oraz dla osób, które nie mają u nas konta bankowego. Więcej na stronie banku nestbank.pl/indywidualny/oszczednosci.html

    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Opiekun Klienta Nest Bank
    nestbank.pl


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl