Firma w wielkanocnych nastroju


2017-03-31
Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek.

Jakie potrzeby, takie nagrody

W ciągu roku jest wiele okazji do docenienia wysiłku pracowników. Ale w polskiej tradycji najważniejsze są święta Bożego Narodzenia i Wielkiejnocy. I choć bożonarodzeniowe obdarowywanie pracowników jest już niemal powszechne (90%), to tradycja wielkonocnego zajączka zyskuje na popularności. Z badań Sodexo Benefits and Rewards Services wynika, że celebruje ją 44% przedsiębiorstw.

Cieszy to pracowników, bo właśnie wtedy mają najwięcej potrzeb i wydatków. Dlatego zatrudnieni powinni mieć możliwość wyboru świadczenia. Na taką swobodę pozwalają np. karty i kupony podarunkowe. Dzięki nim wielkanocne koszyki i stoły pracowników mogą być jeszcze bogatsze.

 

– „Pracownicy przed świętami bardzo liczą na podarunek od pracodawcy. Ale czy każda nagroda zadziała motywująco? Inwestycja w nietrafiony prezent może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego - zamiast radości rozczarowanie, a zamiast zapału zniechęcenie. Karty i kupony podarunkowe umożliwiają spełnienie potrzeby każdego obdarowanego, a na dodatek pozwalają skorzystać z wielu promocji i atrakcyjnych ofert specjalnych. Zniżki  sięgają nawet 55%, co sprawia, że są one dla pracowników zdecydowanie atrakcyjniejszą formą, niż dodana do pensji gotówka” - powiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services.  

 

 

Prezenty jak na tacy

Karty i kupony podarunkowe są sprawdzonym i wygodnym dla pracodawców rozwiązaniem. Przede wszystkim uwalniają działy HR od czasochłonnych poszukiwań idealnych podarunków, nie wymagają konfekcjonowania i można je zamówić nawet w ostatniej chwili. Ponadto, w przypadku kart, dedykowana aplikacja mobilna pozwala obdarowywanym sprawdzić saldo i historię swoich wydatków. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że karty podarunkowe finansowane z ZFŚS, jako świadczenia pieniężne są zwolnione z podatku dochodowego do kwoty 380 zł na pracownika,  a opłaty związane z zakupem, zasileniem i obsługą  z podatku VAT.

 

Tak jak jałowa jest dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad wielkanocnymi, tak pracodawcy nie powinni mieć wątpliwości czy urządzać dla pracowników, podobnie jak przed gwiazdką, wielkanocne spotkanie. Święta to idealny moment na integrację zespołu oraz pokazanie pracownikom jak bardzo są dla firmy cenni i ważni. Wielkonocne, firmowe jajeczko i podarunek
z pewnością ich ucieszy.   


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl