Fotografia produktowa, czyli jak przyciągnąć klienta obrazem


Fotografia produktowa, czyli jak przyciągnąć klienta obrazem
2018-05-24
Oryginalne i estetyczne zdjęcia produktów nie muszą być domeną największych marek i wiązać się z inwestycją w drogie sprzęty. Atrakcyjne fotografie to krótka droga do współczesnego klienta, który swoje zakupowe decyzje podejmuje właśnie na podstawie docierających do niego obrazów.

 

Podczas spotkania uczestnicy spotkania dowiedzą się, dlaczego fotografia produktowa jest dziś kluczem do serc klientów. Prowadzący warsztaty przedstawi najważniejsze zasady, o których warto pamiętać podczas realizacji sesji produktowych. Wyjaśni również, które z narzędzi są niezbędne, aby uzyskać wysoką jakość obrazów oraz podzieli się sprawdzonymi metodami na atrakcyjne fotografowanie przedmiotów - niezależnie od ich rodzaju, powierzchni czy wielkości. 

Krzysztof Drelichowski jest fotografem związanym z EDI Studio - grupą młodych, kreatywnych ludzi, która za cel obrała tworzenie nietuzinkowych filmów i zapierających dech w piersiach zdjęć, przyciągających jak magnes nawet najbardziej wymagającego odbiorcę.

Warsztaty „Fotografia produktowa, czyli jak przyciągnąć klienta obrazem” odbędą się 28 maja w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: https://fotografiawhubie.evenea.pl/.  



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl