Gra miejska ze Zbójem Szczyrkiem


Gra miejska ze Zbójem Szczyrkiem
2011-06-22
Z początkiem czerwca rozpoczęła się gra miejska „Skarby Zbója Szczyrka”, która ma za zadanie pokazać, że Szczyrk to ciekawe i atrakcyjne miejsce na wakacyjny pobyt. Kampanię dla Miejskiego Ośrodka Kultury Promocji i Informacji w Szczyrku opracowała i wdrożyła agencja Direct Channel.

Uczestnicy gry zostali zaproszeni do poszukiwania skarbów Zbója Szczyrka, którego postać została wymyślona na potrzeby kampanii. Gra odbywa się od czerwca do sierpnia podczas licznych imprez organizowanych w Szczyrku, oraz w internecie na profilu Miasta Szczyrk w serwisie Facebook www.facebook.com/MiastoSzczyrk.

Główną nagrodę, samochód Fiat Panda, wygrywa osoba, która zbierze największą ilość punktów, wydawanych przez lokalnych przedsiębiorców, w formie kuponów, podczas pobytu w Szczyrku. Najlepiej punktowane są noclegi w Szczyrku oraz odwiedziny imprez i stoisk Fiat Auto Poland – głównego sponsora imprezy. Ponadto do zdobycia są liczne nagrody, które można wygrać tylko na profilu Miasta Szczyrk w serwisie Facebook, których fundatorami są podmioty ze Szczyrku oraz partnerzy biznesowi.

- Zależało nam aby zaangażować do akcji osoby odwiedzające w wakacje Szczyrk oraz mieszkające poza nim, dlatego w kampanii oprócz tradycyjnych nośników i form reklamowych wykorzystujemy profil akcji w Facebooku z niestandardową funkcją SMSową, dzięki której można się bawić w poszukiwanie skarbów w wersji wirtualnej. Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu wielu nowoczesnych form promocji, miasto Szczyrk przyciągnie do zabawy tego lata wielu gości. – wyjaśnia Marcin Góral, Sales Manager w agencji Direct Channel.

W wirtualnych promocjach, trwających od 20 maja, można wygrać zarówno pobyty w Szczyrku, jak i upominki partnerów promocji oraz punkty, które również liczą się w grze o główną nagrodę.

Dodatkowe informacje na temat akcji znajdują się na stronie www.facebook.com/MiastoSzczyrk.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DamianK

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl