Grupa CDRL dołącza od kampanii społecznej #ratujmypolskiemiejscapracy


2020-04-20
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo wspiera akcję Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług pod hasłem #ratujmypolskiemiejscapracy. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na osoby, którym w obliczu pandemii grozi utrata pracy, a co za tym idzie środków do życia.

 

 

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług  wypracował postulaty, z którymi zwrócił się do przedstawicieli najwyższych władz, polskiego rządu i parlamentarzystów. W obecnej sytuacji konieczne jest bowiem natychmiastowe wsparcie ze strony państwa polskiego.

 

- Jako członek Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, w pełni wspieramy podejmowane przez niego działania. Zależy nam, żeby o akcji #ratujmypolskiemiejscapracy dowiedziało się jak najwięcej firm i pracowników dotkniętych kryzysem wywołanym przez pandemię. Obecna sytuacja jest niespotykana – ograniczenie działalności centrów handlowych spowodowało, że przychody z sieci stacjonarnej spadły praktycznie do zera.  Filarem CDRL są ludzie – zaangażowani pracownicy, którzy są z nami od lat. Utrzymanie stanowisk jest dla nas priorytetem –  komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

 

Grupa CDRL zapowiada między innymi skorzystanie z pomocy oferowanej przez Rząd RP. Równolegle, spółka rozwija kanał e-commerce, który obecnie jest głównym kanałem sprzedaży na rynku polskim. CDRL pracuje również nad umacnianiem sklepów internetowych na innych rynkach.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl