Grześki startują z kolejną kampanią reklamową


Grześki startują z kolejną kampanią reklamową
2016-09-12
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października.

Kampania reklamowa będzie promować najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki Grześki oraz nowe Grześki Gofree - jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Zaprezentuje Grześki jako nowoczesną markę, która zapewnia krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, a tym samym pozwala na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka.

 

Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Ponadto przewidziano sponsoring wybranych programów TV. Jednocześnie prowadzone będą aktywności w Internecie: w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Kampania uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM (wobblery, plakaty, standy i ekspozycje paletowe).

 

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Just. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Kampania będzie trwała od 8 września do 31 października.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl