Haier Poland dołącza do ekipy Runmageddonu


2016-10-28
Haier Poland znany jest z niekonwencjonalnego podejścia do marketingu. Firma wiele razy udowadniała, że nie boi się odważnych kampanii i niestandardowych działań.

Haier Poland niejednokrotnie udowadniał, że producent sprzętu AGD nie musi być nudny. Firma znana w Polsce m.in. z wyrzucenia lodówki przez balkon, wyburzenia ściany przez Hardcorowego Koksa czy viralowego filmu we współpracy z Vytautas, pt. „Takes you Haier” nie zamierza spoczywać na laurach. Polski oddział światowego lidera w produkcji sprzętu AGD właśnie rozpoczyna współpracę z Runmageddonem – największym w Polsce cyklem biegów ekstremalnych.

Haier Poland znany jest z niekonwencjonalnego podejścia do marketingu. Firma wiele razy udowadniała, że nie boi się odważnych kampanii i niestandardowych działań. Dlatego współpraca z Runmageddonem na pewno nie ograniczy się wyłącznie do brandingu i prezentacji sprzętów marki Haier na poszczególnych wydarzeniach. – „Nie chcemy być tylko i wyłącznie obserwatorami, ale też faktycznym członkiem społeczności Runmageddończyków. Dlatego w zawodach udział weźmie wyłoniona w drodze konkursu Ekipa Haier, a dla wszystkich uczestników szykujemy kilka niespodzianek na trasie i mecie biegu” – zapowiada Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.  

Runmageddon to cykl wyścigów ekstremalnych, podczas których uczestnicy muszą zmagać się z wieloma wymagającymi przeszkodami, jak skośne i pionowe ściany, zasieki, czołganie się w błocie, wspinanie po linach i wieloma innymi. Ukończenie każdego biegu wymaga od zawodników nie tylko sprawności fizycznej, ale także silnego charakteru i umiejętności współpracy. Jednak Runmageddon to przede wszystkim emocje, dobra zabawa i szansa na spróbowanie czegoś nowego.

„Współpraca z tak charakterystycznym partnerem doskonale wpisuje się w działania podejmowane przez Haier w Polsce. Zależy nam na tym, by być jak najbliżej naszych konsumentów, razem z nimi przeżywać emocje i wspierać w realizacji najbardziej oryginalnych wyzwań. Odnaleźliśmy wspólny kod genetyczny z ekipą Runmageddon i wierzymy, że nasza współpraca dostarczy uczestnikom naprawdę ekstremalnych wrażeń” – mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

 „Brand Haier znany jest z odwagi w podejściu do marketingu a polskie szefostwo to pozytywni wariaci, podobnie jak Ekipa Runmageddon. Dlatego już w trakcie pierwszego spotkania stało się oczywiste, że będziemy współpracować. Cieszy to, że nie ograniczymy się do standardowych działań sponsorskich, tylko zaangażujemy Uczestników i wciągniemy ich we wspólną zabawę. Tak według mnie powinna wyglądać nowoczesna współpraca na linii organizator imprezy – sponsor” – dodaje Jaro Bieniecki, Prezes Runmageddonu.

Pierwsze biegi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję przekonać się na własnej skórze, co przygotowali dla nich Haier i Runmageddon, zostaną zorganizowane w Poznaniu w dniach 5-6 listopada. Odbędą się wtedy Runmageddon Rekrut (bieg na dystansie 6 km i z 30 przeszkodami do pokonania, kierowany raczej do początkujących) oraz finał Ligi Runmageddon 2016.  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RafałP

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl