Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TV


Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TV
2017-09-20
18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świecie producenta AGD, firmę Haier. Kampania telewizyjna, oparta na haśle „We take you Haier” to kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku. Koncept spotu został opracowany przez polski oddział Haier, produkcją zajęło się spotu został opracowany przez polski oddział Haier, produkcją zajęło się studio Grape Film, za zakup mediów i działania koordynacyjne kampanii odpowiada agencja ClickAd Interactive, a działania PR prowadzi agencja Best Brands PR.

Od poniedziałku 18 września ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna marki Haier. Spot promocyjny, w którym podkreślono wszechstronność oferty i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ma charakter wizerunkowy. Zaprezentowane w nim 2 główne produkty – chłodziarko-zamrażarka A3FE742CMJ oraz pralka HW70-14636S są dostępne na polskim rynku i zostały wyposażone w rozwiązania prezentowane w reklamie.

„We take you Haier” to hasło przewodnie kampanii telewizyjnej marki Haier. Odwołuje się do wcześniejszych działań komunikacyjnych polskiego oddziału największego producenta AGD na świecie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Haier w Polsce Bartosz Jeziorański, odzwierciedla ono podejście Haiera do relacji z konsumentem.

- Klient jest zawsze w centrum naszego zainteresowania, dlatego konsekwentnie rozwijamy komunikację pod hasłem „We take you Haier”. Oddaje ono cel, jaki przyświeca naszym działaniom marketingowym, w których stawiamy na oryginalność, emocje i zapewnianie odbiorcom marki niezapomnianych przeżyć. Jest także odzwierciedleniem oferty Haier, którą stale poszerzamy o nowe produkty wyposażone w rozwiązania ułatwiające codzienne życie – mówi Bartosz Jeziorański.

Kampania telewizyjna skupia się wokół głównych linii produktowych marki Haier: chłodziarko-zamrażarek, zwłaszcza z segmentu urządzeń wielodrzwiowych, pralek oraz chłodziarek do wina. Spot będzie emitowany przez 4 tygodnie – do 15 października 2017 r. Kampania poprzedza wprowadzenie na rynek nowej linii energooszczędnych pralek o klasie energetycznej A+++ i małej głębokości (typu slim): HW60-12829 i HW70-12829.

Dotychczas marka Haier prezentowała się polskiemu klientowi przede wszystkim w obszarze komunikacji online w projektach nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), czy humorystycznych i odważnych filmików realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas. Od roku współpracuje również z organizatorem cyklu biegów Runmageddon. Kampania telewizyjna otwiera nowy obszar w działaniach marketingowych marki Haier na polskim rynku.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bb_pr
http://bbpr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl