IMR advertising by PR z Colfarmem


IMR advertising by PR z Colfarmem
2012-05-17
IMR advertising by PR podpisała z Zakładami Farmaceutycznymi Colfarm SA umowę dotyczącą promocji nowej ekskluzywnej linii nutrikosmetyków oraz suplementu diety Slim & Beauty.

Agencja zobowiązała się do budowania świadomości konsumenckiej, przekonywania do nowatorskich właściwości oraz korzyści mogących płynąć ze stosowania nutrikosmetyków z linii Beauty: Body, Skin, 40+, Hair i Hydro, a także suplementu Slim & Beauty, którego oryginalność polega na połączeniu wyciągu z alg morskich i sproszkowanych owoców opuncji.

Taka kompozycja składników pozwala spalać tkankę tłuszczową i ułatwia utratę wagi ciała bez ryzyka wypłukiwania z organizmu minerałów.

„Podjęliśmy się promowania nutrikosmetyków spółki Colfarm ze względu na ich uniwersalność stosowania przez szeroką grupę dbających o styl i jakość życia kobiet i mężczyzn. Badania konsumenckie przeprowadzone przez Colfarm potwierdziły, iż działają one odżywczo na skórę, włosy oraz paznokcie. Wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze, a także odpowiednio ją nawilżają" - mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Dwunastomiesięczna promocja idei nutrikosmetyków ZF Colfarm SA obejmie media drukowane oraz Internet.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl