Inauguracja kampanii telewizyjnej PROFIX!


Inauguracja kampanii telewizyjnej PROFIX!
2015-05-07
W środę, 29 kwietnia 2015 roku, wystartowała kampania telewizyjna firmy PROFIX – jednego z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce. Billboardy sponsorskie należącej do PROFIX marki profesjonalnych narzędzi PROLINE będzie można zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych.

Nowe spoty telewizyjne nawiązują do dotychczasowej strategii komunikacyjnej marki, zgodnie z którą profesjonalista zawsze używa profesjonalnego sprzętu. Właśnie takie są narzędzia PROLINE – wybierane w procesie drobiazgowej selekcji, dokładnie wykonane, testowane w ekstremalnych warunkach i mocniejsze, niż przewidują normy. Dzięki temu, mogą być wykorzystywane do zadań specjalnych jak i codziennej pracy. Wszystkie wykonywane nimi czynności stają się prostsze i przyjemniejsze.

W okresie od 29 kwietnia do 31 maja tego roku wyemitowanych zostanie w sumie tysiąc billboardów sponsorskich PROLINE. Charakterystyczne, nawiązujące klimatem do filmów szpiegowskich spoty będzie można zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN 24BIS, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Regionalna.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja cenowa na narzędzia PROLINE. W dobrych sklepach z narzędziami wystawione zostały przygotowane specjalnie w tym celu ekspozytory z wybranymi narzędziami z oferty marki. Ilość produktów objętych promocją jest ograniczona.

Za kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada Grupa Reklamowa Aveex.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl