ITALIAMO, CZYLI WŁOSKA MIŁOŚĆ DO KUCHNI – TYDZIEŃ WŁOSKI PONOWNIE W LIDLU


ITALIAMO, CZYLI WŁOSKA MIŁOŚĆ DO KUCHNI – TYDZIEŃ WŁOSKI PONOWNIE W LIDLU
2017-02-24
Jak pokazują badania, Polacy spośród kuchni świata najbardziej cenią sobie włoskie smaki , dlatego też od poniedziałku 27 lutego we wszystkich sklepach Lidl zapanuje prawdziwie śródziemnomorski klimat – wszystko za sprawą oryginalnych produktów z Tygodnia Włoskiego.

W ofercie znajdzie się ponad 70 artykułów m.in.: makarony, sosy, sery, wędliny oraz desery marki Italiamo.

 

Włochy przyciągają turystów już od wielu lat. Trudno się dziwić - państwo z Półwyspu Apenińskiego to unikalna kultura, wspaniałe zabytki, gorące słońce oraz przede wszystkim pyszne, znane na całym świecie jedzenie, którego siła tkwi w prostocie. Włoskie dania przyrządzane są zawsze ze świeżych, lokalnych produktów o wysokiej jakości. Kuchnia włoska to jedna z najpopularniejszych kuchni świata, a Polacy pokochali jej smaki. Dlatego po raz kolejny do Lidla wraca Tydzień Włoski.

 

Wędliny

Kraj z Półwyspu Apenińskiego słynie z doskonałych wędlin. W ofercie Tygodnia Włoskiego będzie można znaleźć m.in.: włoską szynkę dojrzewającą (6,99 zł/100 g/1 opak.), włoskie salami Ventricina w plastrach (5,99 zł/100 g/1 opak.) – 100 g tego produktu wyprodukowano ze 140 g mięsa, a także najwyższej jakości włoską szynkę surową w kawałku (4,99 zł/100 g) poddawaną specjalnemu procesowi suszenia i dojrzewania. Jedną z najbardziej rozpoznawalnych włoskich wędlin jest natomiast szynka parmeńska (8,99 zł/90 g/1 opak.) oznaczona certyfikatem „Chroniona Nazwa Pochodzenia”, który przyznaje się produktom wytwarzanym na określanym obszarze w sposób tradycyjny. Miłośnicy wędlin ze smakiem sięgną również po mortadelę Bologna (6,49 zł/ 150 g/1 opak.) – gotowaną, krojoną wędlinę z najlepszej wieprzowiny. Dla niezdecydowanych smakoszy Lidl poleca także selekcję włoskich wędlin (9,99 zł/100 g/1 opak.) – w zestawie znajduje się szynka Prosciutto di Parma, karkówka suszona, surowa Coppa di Parma oraz kiełbasa salami.

 

Makarony i sosy

Włoska pasta to proste i bardzo szybkie w przygotowaniu danie. Prawdziwy sukces w jego przyrządzeniu tkwi jednak w pysznych i świeżych składnikach. Prawdziwie włoski smak zamknięty został w słoiczku z pesto z Sycylii (4,99 zł/180 g/1 opak.), które świetnie smakuje w towarzystwie makaronów. Dlatego w Lidlu dostępne będą pasty m.in.: Spaghettoni 50 cm (3,39 zł/500 g/1 opak.) – makaron idealny do spaghetti, świeże Tagliatelle - klasyczny makaron w kształcie długich, płaskich wstążek (3,19 zł/250 g/1 opak.) oraz trzykolorowy makaron Tricolore (3,39 zł/500 g/1 opak.) z semoliny, pszenicy twardej. W ofercie znajdą się także m.in. Makaron Lasagne (4,99 zł/500 g/1 opak.) oraz tradycyjny włoski makaron Maccheroni al Ferretto, Foglie d’ulivo ze szpinakiem lub Arcobaleno (4,99 zł/500 g/1 opak.).

 

Przekąski

Włosi słyną z produkcji wielu gatunków sera. W ofercie Lidla znajdzie się kilkanaście z nich – m.in.: ser dojrzewający Parmigiano Reggiano (6,99 zł/100 g/1 opak.) w płatkach lub tarty, ser Pecorino Romano (11,99 zł/250 g/1 opak.) o charakterystycznej twardej konsystencji, a także ser podpuszczkowy, dojrzewający Scamroza (5,99 zł/300 g/1 opak.), które idealnie sprawdzą się jako składnik iście włoskich dań.

 

Słodkie desery

Doskonałym zwieńczeniem posiłku są pyszne desery. W ofercie Tygodnia Włoskiego w Lidlu znajdzie się także m.in.: deser Tiramisu (4,99 zł/2 x 80 g/1 opak.), włoskie ciasteczka Cantuccini lub biszkopty (5,50 zł/300 g/ 400 g/1 opak.) oraz słona przekąska z Sardynii z ciasta drożdżowego w pięciu smakach (6,99 zł/200 g/1 opak.). W ofercie dostępne będą również wyśmienite lody w stylu włoskim (6,49 zł/ 750 ml/1 opak.) oraz różne rodzaje kremowych jogurtów (1,49 zł/150 g/1 opak.).

 

Dla wszystkich, którzy poszukują oryginalnych, włoskich smaków już od 27 lutego produkty Italiamo będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl.

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

http://kariera.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

Youtube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl