Jabra dała wolne ręce pracownikom firmy OCTOPUS


2011-04-18
Wrocławska firma reklamowa wyposażyła swoich przedstawicieli handlowych w zestawy słuchawkowe Jabra BIZ 2400
OCTOPUS  to wrocławska firma specjalizująca się w produkcji i dystrybucji szerokiej gamy materiałów promocyjno-reklamowych. Do jej głównych klientów należą agencje reklamowe oraz instytucje publiczne takie jak urzędy miast i gmin czy starostwa powiatowe. OCTOPUS angażuje się w działania na rzecz lokalnej społeczności, systematycznie wspierając  aktywności sportowe na terenie Dolnego Śląska. Firma jest m.in. sponsorem dywizji wrocławskiej ligi mini koszykówki, w której uczestniczy blisko tysiąc dzieci w wieku szkolnym.

W związku z dynamicznym rozwojem, OCTOPUS postanowił zainwestować w nowe rozwiązania technologiczne, które ułatwiłyby realizowanie codziennych zadań jego pracownikom. Firma zatrudnia obecnie siedmiu przedstawicieli handlowych, dla których kontakt z klientem jest kluczowym elementem działania. Duża część tych kontaktów odbywa się przez telefon. Pracownicy firmy prowadzą rozmowy telefoniczne przez około trzy godziny dziennie pięć dni w tygodniu, a przy tym muszą zachować mobilność i wykonywać inne czynności. Prowadząc rozmowę notują (ręcznie lub na klawiaturze komputera), sięgają po ważne dokumenty, dokonują researchu danych. Kontakt z klientem to podstawa ich codziennej pracy, a każda rozmowa jest bezcenna. Nie można pozwolić sobie na stratę ważnego połączenia tylko dlatego, że pracownik znajduje się w oddaleniu od biurka np. przegląda dokumenty czy parzy kawę. Z tych powodów zestawy słuchawkowe, w które wyposażono przedstawicieli handlowych firmy OCTOPUS oprócz tego, że musiały być wytrzymałe i ergonomiczne, miały być wyposażone w funkcje umożliwiające sprawną obsługę klienta.

Ważne w procesie wyboru były elementy, które zapewniają jakość transmisji głosu podczas połączenia z klientem np. mikrofon z redukcją szumów z zewnątrz czy odpowiednie głośniki. Ostateczny wybór padł na profesjonalne słuchawki Jabra BIZ 2400. Zostało zakupionych siedem zestawów duo (na oboje uszu), po jednym dla każdego przedstawiciela handlowego. Wcześniej pracownicy mieli możliwość osobistego przetestowania sprzętu.

„Jabra BIZ 2400 tworzy nowy wymiar w segmencie profesjonalnych zestawów słuchawkowych. Najwyższą jakość dźwięku zapewniają głośniki neodymowe oraz pozłacane styki mikrofonu podnoszące jakość transmisji głosu. Jabra BIZ 2400 charakteryzuje się  trwałą konstrukcją. Nowym rozwiązaniem jest opatentowany wysięgnik mikrofonu (FreeSpin) umożliwiający obrót o 360 stopni. Dodatkowo zestaw częściowo został wykonany ze stali chirurgicznej, a przewód został wzmocniony kevlarem. Jabra BIZ 2400 jest bardzo wygodny w obsłudze dzięki programowalnym przyciskom umieszczonym na kablu. Odpowiada na potrzeby pracowników, którzy często prowadzą rozmowy telefoniczne i dbają o ich wysoką jakość.” – mówi Dariusz Rzeszotarski, Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

Mimo, że seria Jabra BIZ 2400 zawiera wyłącznie zestawy przewodowe, firma OCTOPUS używa ich w taki sposób, aby można było poruszać się po biurze i jednocześnie prowadzić rozmowę telefoniczną, odebrać telefon albo wystukać numer do rozmówcy. Firma korzysta z Jabra BIZ 2400 z małym telefonem Dect, który można nosić ze sobą wszędzie. Podłączono do niego zestaw Jabra BIZ 2400 i dzięki temu uzyskano wysoką jakość transmisji głosu z jednoczesnym zachowaniem mobilności pracowników na terenie biura. Dla przykładu, pracownik może teraz rozmawiając z klientem za pomocą zestawu słuchawkowego, iść do drugiego pokoju w poszukiwaniu potrzebnych dokumentów czy parzyć kawę w kuchni i jednocześnie mieć pewność, że nie starci ważnego połączenia.

„Systematycznie poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych, które nie tylko pozwolą wprowadzić nam nowe wyroby, lecz także podnieść komfort i wydajność pracy. Dodatkowo zestawy Jabra BIZ 2400 charakteryzują się ciekawym designem. Ich estetyczny wygląd spodobał się naszym pracownikom. Nie możemy też pominąć wpływu właściwych rozwiązań na ich zdrowie i ergonomię codziennie wykonywanych przez nich zadań. Częstym widokiem w biurach jest  osoba  przyciskająca między ramieniem a uchem słuchawkę w czasie rozmowy telefonicznej i jednocześnie próbująca wykonywać inne czynności np. robić notatki. Jest to pozycja nie tylko niewygodna, ale i niezdrowa. Tego właśnie pragnęliśmy uniknąć. Wyposażyliśmy więc naszych pracowników w najwyższej klasy sprzęt. I nie mówimy koniec. Planujemy zakup odpowiednich zestawów słuchawkowych do drugiego oddziału naszej firmy, który zajmuje się dystrybucją autoczęści.” – mówi Krzysztof Gościniak z firmy OCTOPUS.


„Zestawy słuchawkowe są jednym z głównych narzędzi efektywnej komunikacji, warto więc by firmy nie wahały się w nie inwestować. Jeśli tylko będą odpowiednio dobrane do potrzeb mobilności pracowników i przedsiębiorstwa – zwrócą się z nawiązką. Zestawy Jabra uwalniają  obie ręce i pozwalają na swobodne korzystanie z klawiatury komputera, notowanie czy też poszukiwanie stosownych dokumentów. Dzięki temu pracownicy mogą zastosować w praktyce zasadę wielozadaniowości, nie cierpiąc na bóle ramion, szyi i pleców, czyli częste przypadłości pracowników biurowych spowodowane nieprawidłową pozycją podczas prowadzenia rozmowy przez telefon. Dzięki inwestycji w zestawy słuchawkowe pracodawca minimalizuje liczbę zwolnień lekarskich spowodowanych bólami górnej części pleców, a pracownicy są bardziej efektywni.”- podsumowuje Dariusz Rzeszotarski, Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

Partnerem dostarczającym zestawy Jabra dla firmy OCTOPUS jest  Innergo Systems.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl