Jak najprościej i najszybciej zarobić na własnej bazie?


Jak najprościej i najszybciej zarobić na własnej bazie?
2015-01-12
Wiedza o kliencie jest najwyższą wartością dla każdej firmy. Dlatego nieustannie pracujemy nad zwiększaniem liczby informacji o klientach.

W samym grudniu 2014 pozyskaliśmy kilkadziesiąt tysięcy informacji na temat częstotliwości korzystania z różnych miejsc, wyboru produktów czy usług przez klientów. Przykładowe informacje dotyczącą częstotliwości korzystania z restauracji, wyjazdów na urlop, korzystania z poczty tradycyjnej, liczby samochodów w gospodarstwie domowym, miejsca naprawy samochodu, liczby pokoleń mieszkających w domu, ilości kupowanych papierosów, ilości kupowanego alkoholu, ilości i rodzaju używanych środków piorących. Posiadamy także informacje, u jakiego operatora zamierzają klienci nabyć telefon komórkowy. Ostatnio powiększyliśmy również zbiór informacji o hobby klientów. Udało nam się również pozyskać unikalne informacje takie jak: czy ostatnia wizyta u lekarza była płatna czy nie.   
Wzbogacona baza klientów pozwala na wykorzystanie jej w różnych działaniach marketingowo-sprzedażowych, wpływa na usprawnienie komunikacji z Klientami oraz obniżenie jej kosztów, co wpływa na wzrost poziomu sprzedaży.
Zachęcamy do kontaktu z nami. Chętni doradzimy Państwu jak szybko i bezpiecznie wykorzystać własną bazę klientów do zwiększenia zysku zapytanie@edbms.pl.

 Autor Ewa Walwoda


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DBMS Data Base Marketing Support

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl