Jak stworzyć dobry banner reklamowy?


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2016-09-08
Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie funkcjonuje już w naszym języku już bardzo długo. Warto jednak wiedzieć, na czym dokładnie należy się skupić, jeśli chodzi o reklamę. Nie jest bowiem wcale prosto stworzyć reklamę, która będzie nie tylko chwytliwa, ale też profesjonalnie wykonana.

Poniższy artykuł w znacznym stopniu przybliży państwu kulisy powstawania najlepszych bannerów reklamowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Przede wszystkim pomysł

Podstawą, jeśli chodzi o wykonanie odpowiedniego banneru reklamowego, jest pomysł. Bez tego, nie może być w ogóle mowy o skutecznej reklamie. Musimy zatem zacząć jej tworzenie od wymyślenia nie tylko chwytliwego hasła reklamowego, ale też – co bardzo istotne, od zaprojektowania samego w sobie banneru. Dlatego też, warto zastanowić się nad tym, jak dokładnie chce,my, aby nasza reklama wyglądała. Musimy wziąć pod uwagę nie tylko sam produkt, który będziemy reklamować, ale także format, czy kolorystykę w której reklama ma być utrzymana.

Sam pomysł to jednak nie wszystko

Oczywiście, nie możemy mówić o dobrze wykonanej reklamie jedynie wtedy, kiedy sam jej pomysł jest dla nas dobry. Warto też wziąć pod uwagę przede wszystkim fakt, że w reklamie liczy się też bardzo to, jak jest ona wykonana. Co za tym idzie, kolejnym czynnikiem , który będzie warunkował dobre wykonanie danej reklamy, z pewnością będzie aspekt techniczny. Reklama w założeniu ma przyciągać wzrok. Musi być więc zatem wykonana starannie – przykładowo, na wydrukach wielkoformatowych, nie może być mowy o wystąpieniu widocznych pikseli. Będzie to bardzo raziło wzrok.

Miejsce umieszczenia reklamy

Bardzo ważnym aspektem, jeśli mówimy o reklamie, jest wybór miejsca, w którym ma zostać ona umieszczona. W szczególności tyczy się to bannerów reklamowych. Wiadomo, że nie każde miejsce będzie dobrze pasowało do danej reklamy – nie tylko pod względem estetyki, ale też dopasowania do urbanistyki danego miasta. Musimy zatem bardzo dokładnie zastanowić się, gdzie chcemy naszą reklamę umieścić. To także będzie miało niemały wpływ na to, jak skuteczna dana reklama będzie.

 

 

Po więcej informacji na temat reklamy znajdziecie na http://oczy.com.pl/reklama-outdoorowa/. Z pewnością będą państwo zadowoleni, jeśli chodzi o reklamę.

Nadesłał:

notatkiprasowe.thefirst

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl