Jak wypromować swój start-up?


Jak wypromować swój start-up?
2014-04-15
Właśnie otworzyłeś swój pierwszy biznes. Jesteś start-upem i pękasz z dumy. Oczyma wyobraźni widzisz już pierwsze miliony na swoim firmowym koncie. Masz wypracowaną misję i wizję firmy oraz przygotowaną strategię rozwoju.

Uważnie śledzisz wszystkie artykuły w internecie na temat promocji, zarówno tej tradycyjnej jak i internetowej. Od nadmiaru informacji pęka Ci już głowa, nie ogarniasz definicji - tu inbound tam outbound marketing, tu content, tam ambient. Chyba potrzebujesz pomocy profesjonalistów. 

Agencja promocji - na co zwrócić uwagę?

W jaki sposób dokonać właściwego wyboru agencji marketingowej? Jakie ustalić kryteria? Jak dokonać selekcji? Czy ma to być IQFM - agencja promocji czy może jakiś inny podmiot? Zanim podejmie się decyzję o nawiązaniu współpracy należy zadać sobie podstawowe pytanie - jaki chcę osiągnąć cel i na jaki mój problem agencja ma przygotować rozwiązanie? Świadomość rezultatów działania ma przede wszystkim zapobiec naszemu rozczarowaniu, a określenie wskaźników działań da nam mierzalny i namacalny dowód efektywności pracy agencji. Jeśli za bardzo nie wiemy, w jakim kierunku chcemy rozprzestrzenić działania marketingowo-promocyjne, warto z tym problemem również zwrócić się do wybranej agencji. Kilka wskazówek, w jaki sposób znaleźć tę najlepszą. Po pierwsze należy sprawdzić jej wiarygodność, staż na rynku, opinie innych klientów. Następnie warto udać się do agencji osobiście, zapoznać się z otoczeniem, nawiązać pierwszy kontakt z zespołem. Wgląd w portfolio również weryfikuje autentyczność i profesjonalizm firmy. W ten sposób namacalnie możemy przekonać się o działalności firmy, jej zleceniodawcach i pozycji na rynku, jaką zajmuje.

Poczuj, że ktoś się Tobą opiekuje

Warto uważnie przeanalizować zaproponowane przez agencję działania. Zobaczyć, czy są one spójne z wizją, misją i strategią naszego przedsiębiorstwa. Czy dzięki nim osiągniemy zamierzony cel i czy efekt końcowy będzie dla nas zadowalający? Jeśli pierwsze wrażenie było pozytywne i masz poczucie, że agencja zaopiekowała się Tobą i Twoim start-upem, warto wejść z nią w dłuższą współpracę.

 Profesjonalny zespół specjalistów na pewno wypromuje Twój biznes zarówno w internecie jak i w obszarze field marketingu. Celem zarówno Twoim, jaki i agencji promocji jest zwiększenie sprzedaży, a to przekłada się przecież na Twój zysk i Twoje zadowolenie. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Facet Marek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl