Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym?


2017-12-29
Współcześnie branża e-commerce ciągle się rozwija. Istnieje mnóstwo sklepów internetowych i to im najczęściej poświęca się uwagę: co zrobić aby zyskać Klientów, jak reklamować produkty, jak zwiększać sprzedaż. Co jednak ze sklepami stacjonarnymi? Jak można zachęcić potencjalnych Klientów do zakupów?

Świetnym pomysłem na zwrócenie uwagi na konkretne produkty jest użycie materiałów wspierających sprzedaż, którymi są tzw. artykuły POS. Zaliczają się do nich między innymi: woblery reklamowe, shelftalkery, stojaki i ekspozytory czy indywidualne listwy cenowe. Poza artykułami POS, przede wszystkim należy pamiętać o miłej obsłudze.listwy cenowe samoprzylepne doskonale dopasują się do różnego rodzaju półek, a Klienci nie opuszczą sklepu, jedynie z powodu niewiedzy na temat kwoty produktu. Pamiętaj jednak, by zawsze aktualizować ceny na bieżąco!

 

Przykuj uwagę

Wobbler w wędkarstwie to sztuczna przynęta o atrakcyjnym kolorze i kształcie, która ma za zadanie imitować naturalny pokarm dla ryb drapieżnych. Wobblery reklamowe w pewnym sensie mają taki sam cel – mają zachęcić na zwrócenie uwagi na dany produkt potencjalnych Klientów. Wobler reklamowy ma eksponować konkretne produkty i skusić po ich sięgnięcie. Te estetyczne kartoniki o ciekawej formie i kształcie najczęściej mocowane są na krawędziach półek, ladach i ściankach. Dzięki temu nawet mały podmuch wiatru zwraca na nie uwagę – tak jak ulotka wręczana do ręki. Zwykle ta zawieszka reklamowa podklejona jest plastikowym kiwakiem z samoprzylepną końcówką. Co ważne drukarnie produkują woblery reklamowe w dowolny formacie, kształcie i kolorystyce. Dlatego są to jedne z bardziej atrakcyjnych nośników treści reklamowych!

 

Bądź uprzejmy

Nic tak nie irytuje Klientów jak niemiła obsługa. Na pytania Klienta należy odpowiadać profesjonalnie i z szacunkiem. Staraj się utrzymać pozytywną atmosferę i przekazuj wiedzę najlepiej jak potrafisz. Zawsze aktywnie słuchaj Klienta i spróbuj spełnić jego oczekiwania. Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta jest duża szansa, że wróci on do Twojego sklepu. 

Nadesłał:

AlinkaM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl