Jakość kiedyś i dziś


Jakość kiedyś i dziś
2017-08-10
W warunkach współczesnej gospodarki rynkowej, w której zachodzą procesy globalizacji, a także wzrasta konkurencja, ogromne znaczenie ma jakość. Jest ona istotnym elementem decydującym o pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Do niedawna uważano, że jakość dotyczy tylko danego produktu oraz jest cechą wyłącznie techniczną. Sądzono, że jest związana tylko z możliwością kontroli dedykowaną ekspertom i kontrolerom. W dzisiejszych czasach nowoczesne przedsiębiorstwa dbające o jakość, nadają jej szerszy i głębszy sens podkreślając, że jakość dotyczy całościowej organizacji przedsiębiorstwa i ma dla niego wartość strategiczną. Istotną cechą jakości jest także fakt, iż jest ona określana przez konsumentów i dotyczy wszystkich, szczególnie w zakresie jej doskonalenia.

Nowoczesne podejście do problematyki jakości jest standardem w przedsiębiorstwach funkcjonujących w warunkach gospodarki rynkowej. Stałe doskonalenie jakości jest cechą organizacji stosujących systemy zarządzania jakością i koncepcję zarządzania przez jakość.


Przeczytaj również:

dr Joanna Rosak-Szyrocka

Członek Kapituły Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®

http://jakoscroku.pl/jakosc-kiedys-i-dzis/

https://www.facebook.com/jakoscroku



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ewelina_Jasinska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl