Jarek Bieda w Prime Time PR!


2015-03-05
Prime Time PR wzmacnia zespół!
Do krakowskiej agencji reklamowej Prime Time PR dołączył Jarosław Bieda, który objął stanowisko Social Media Specialist. Do jego zadań będzie należała obsługa bieżących projektów, kontakt z mediami oraz przygotowywanie strategii obecności marek w Social Media.
Jarek dotychczas zdobywał doświadczenie w Agencji Marketingowej TLConsulting oraz MKI, zajmując się Public Relations, e-commerce oraz strategią. Na swoim koncie ma także czynny udział w projekcie Kanwa Przedsiębiorczych. W obszarze social media prowadził m.in. marki Stock Prestige, EmpikSchool czy Podkarpacka Strefa Wrażeń. Zajmował się także marketingiem i promocją konkursów, m. in. MyHome Design Awards.
Wolny czas poświęca horrorom, dobrym książkom i jazzowi.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prime_time_pr

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~sylla, 2015-03-25 20:57:15

    ale bieda...


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl