JBcomm: projekt unijny i nowa usługa


JBcomm: projekt unijny i nowa usługa
2014-10-06
W związku z realizacją projektu unijnego pod nazwą „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”, Agencja poszerza swoją ofertę usług o audyt CSR.

Jest to zaawansowane narzędzie analityczne pozwalające ocenić poszczególne aspekty odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw.

 

Audyt CSR – uruchomiony właśnie przez JBcomm – opiera się na kompleksowej analizie organizacji w oparciu o normęISO26000. Obejmuje takie obszary jak: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki związane z zatrudnieniem, kwestie środowiskowe, zagadnienia konsumenckie oraz zaangażowanie w rozwójspołeczności lokalnych. Zidentyfikowane w wyniku audytu silne i słabe strony danego przedsiębiorstwa stanowią punkt wyjścia do stworzenia strategii jego społecznego zaangażowania.

 

- Uruchomiając nową usługę, wychodzimy naprzeciw potrzebom tych firm, które chcą działać w sposób odpowiedzialny - wyjaśnia Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzająca JBcomm. – To narzędzie pozwala podejść do kwestii CSR w sposób strategiczny. Umożliwia łatwą identyfikację tych obszarów działania firmy, na których należy się skupić oraz odkrycie elementów, które wymagają naprawy.

 

Nowość w ofercie JBcomm - Audyt CSR - posiada dwa moduły stworzone z myślą o różnych potrzebach i skalach działania przedsiębiorstw: pierwszy dedykowany jest dużym organizacjom, drugi – firmom z sektora MŚP. Narzędzie analityczne zostało wypracowane dzięki projektowi „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” współfinansowanemu przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej (umowa o udzielenie wsparcia na wdrożenie CSR nr 115/SPPW/DPP/2014 Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy).

 

JBcomm to agencja komunikacji zajmująca się doradztwem strategicznym, realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnych, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, PR korporacyjnym i PR marki, CSR oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branżyFMCG, wyposażenia wnętrz/ budowlanej oraz dostawców usług profesjonalnych. Do grona klientów agencji należą m.in. OSM Piątnica, Drosed, FRoSTA, Dornbracht oraz Alape.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl