Jestem lekko… no właśnie jaka? Już w najbliższy weekend (11-12 marca) wyjątkowa akcja marki Żywiec


Jestem lekko… no właśnie jaka?  Już w najbliższy weekend (11-12 marca) wyjątkowa akcja marki Żywiec
2017-03-09
Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za chwilę całkowicie rozmarzone. Aby zainspirować kobiety do wyrażenia siebie, marka Żywiec Zdrój zaprasza w najbliższy weekend konsumentki do kreatywnej zabawy w CH Arkadia w Warszawie

W dniach 11-12 marca na terenie CH Arkadia w Warszawie, w specjalnej lekkiej strefie Żywiec Zdrój, możliwe będzie szybkie przygotowanie i odebranie spersonalizowanej butelki z unikalną etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z pań. A skąd pomysł na taką akcję? W ramach nowej kampanii wody Żywiec Zdrój w wariancie lekko gazowanym Anna Halarewicz – ilustratorka mody - zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Projekty zamieszczone na nowych etykietach podkreślają zarówno kobiecy nastrój, jak i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Podczas akcji odbywającej się w CH Arkadia w Warszawie każda pani będzie mogła podkreślić swój nastrój, a jednocześnie wyrazić siebie poprzez wybór wody z idealnie do niej pasującą wersją etykiety.


Przeczytaj również:

A Ty jesteś lekko…jaka?

 

Dodatkowe informacje:

 

Joanna Piczuła

Biuro Prasowe Żywiec Zdrój

Tel: 508 012 175

e-mail: joanna.piczula@havas.com

 

Katarzyna Owsianko

Żywiec Zdrój S.A.

tel. 666 048 940

e-mail: katarzyna.owsianko@danone.com

O firmie

Firma Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują

najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców. Czerpiąc ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą, oraz promujący postawy i działania proekologiczne program „Po stronie natury”.



[1] Źródło: Żywiec Zdrój S.A.za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 29,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2015

 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Havas PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl