Kampania sezonowa Musztard i Sosów Kieleckich


Kampania sezonowa Musztard i Sosów Kieleckich
2016-09-14
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach! Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie.

Firma za pośrednictwem reklam chce podkreślić unikalność swoich wyrobów oraz ich wieloletnią tradycję wytwarzania. Co więcej, producent pragnie zwrócić uwagę konsumentów na różnorodność swojej oferty zawierającej 8 wariantów Sosów Kieleckich oraz 8 wariantów Musztard, a także uniwersalność ich wykorzystania - zarówno do potraw staropolskich, jak i nowoczesnych.

Kreacja - Optima Marketing Group,

Zakup mediów - Universal McCann (TV), EasyMedia (Internet), AMS i Optima Marketing Group (Outdoor)

Działania PR - Best Brands PR

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bb_pr
http://bbpr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl