Klienci sklepów internetowych wybierają najtańsze przesyłki


Klienci sklepów internetowych wybierają najtańsze przesyłki
2015-09-17
Jak wynika z danych udostępnionych przez wybrane sklepy internetowe, osoby robiące zakupy za pośrednictwem sieci najczęściej wybierają najtańszą z dostępnych opcję dostawy.

 Według specjalistów badających zachowania konsumenckie Polaków nie jest to zaskakujące. W czasach, gdy wiele osób obciążonych jest kredytami, a sytuacja na rynku pracy wciąż jest niestabilna, polscy konsumenci poszukują możliwości jak największego zaoszczędzenia. Z tego powodu przed wyborem sklepu internetowego, w którym dokonują zakupów dokładne sprawdzane są ceny przesyłek pocztowych, jakie dany sklep oferuje swoim klientom w ramach dostawy zamówionych produktów pod wskazany adres. Według specjalistów to właśnie te sklepy, w których za przesyłkę zamówienia trzeba zapłacić najmniej zyskują największą liczbę klientów i tym samym zwiększają swoje zyski.

Opinie tę potwierdzają osoby prowadzące działalność gospodarczą, która opiera się na handlowaniu w sieci internetowej. Dla ludzi tych ważny jest nie tylko fakt, czy firma kurierska jest godna zaufania, ale przede wszystkim czy jest to najtańszy kurier krajowy. Właściciele sklepów internetowych podkreślają jednak, że równie ważny jest tutaj także czas, w jakim paczki priorytetowe zostaną dostarczone pod wskazany adres. Według wielu czas dostarczenia przesyłki jest równie istotny co cena jej dostarczenia, a wybór odpowiedniego operatora usług pocztowych jest niezwykle ważny, szczególnie w przypadku niewielkich sklepów internetowych, którym zależy na pozyskaniu nowych klientów i utrzymaniu tych stałych.

Z takiej sytuacji zdają sobie sprawę przedstawiciele firmy Paczkomaty.pl, która szczególną ofertę usług pocztowych kieruje właśnie do właścicieli sklepów internetowych. Jak podkreślają przedstawiciele, sklepy internetowe mogą liczyć tutaj na szczególne rabaty i preferencyjne warunki. Bardzo ważne jest także to, że Paczkomaty.pl proponują nie tylko niskie ceny usług, ale również wsparcie w zakresie promocji danego sklepu, na przykład poprzez organizowanie wspólnych dni darmowej wysyłki i podobnych akcji marketingowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Paczkomaty
http://paczkomaty.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl