Kobiety stawiają na tatuaże


2014-10-30
W Polsce prze wiele lat tatuaż utożsamiany był z więzieniami. W efekcie nie wykształcił się u nas segment tych usług dedykowanych kobietom.
W Polsce prze wiele lat tatuaż utożsamiany był z więzieniami. W efekcie nie wykształcił się u nas segment
tych usług dedykowanych kobietom. W raz z rozwojem społeczeństwa tatuaż zaczął być postrzegany jako
forma sztuki i ekspresji. Odejście od kultury masowej i pochwała indywidualizmu sprawia, że kobiety
chcą głośno manifestować swoją osobowość i swoją różnorodność także za pośrednictwem tatuaży.

System wartości współczesnego człowieka stawia na indywidualizm. Odrębność ta rozumiana jest jako szacunek
i rzeczywiste docenianie ludzkiej swoistości, oryginalności i odmienności. Przełom ostatnich stuleci gloryfikował
cielesność. Jednak współcześnie ciało zostaje pojmowane jako materia podatna na formowanie i rzeźbienie, a
kobieta postrzegana jest przez pryzmat swojej cielesności jako tworzywo ubrane przez kulturę.

Obecnie dominuje trend, w którym ciało traktowane jest jako indywidualny obraz, za pomocą którego ludzie
wyrażają siebie. Bieżące kierunki w modzie, sposób bycia, subkultury, sprzyjają podążaniu za światowymi
tendencjami, które popularyzują zjawisko tatuażu. Tatuaże są czynnikiem podtrzymującym autonomię tożsamości
i zapewniają dystans wobec społeczeństwa.

„Coraz większe grono naszych klientów stanowią kobiety. Preferują one małe subtelne wzory, które podkreślają
kobiecość i indywidualizm. Nie jest to jednak regułą, bo są też panie, które odważnie stawiają na duże widoczne
wzory jako formę manifestacji własnych potrzeb i przekonań.” – mówi Patryk Walęga, właściciel studia
TIME4TATTOO.

Polska branża tatuaży jest dobrze rozwinięta, ale bardzo powoli podąża za światowymi trendami, które stawiają
na profesjonalizację i świadczenie usług dedykowanych kobietom. W Polsce praktycznie nie istnieją marki i
produkty z dziedziny tatuażu dedykowane kobietom. Studia tatuażu nie komunikują swoich usług jako atrakcyjne i
przyjazne kobiecej stylistyce. Według badań Boston Consulting Group 81,1% osób wskazuje, że różnice płciowe
mają wpływ na zachowania konsumenckie oraz, że panie są bardziej wymagającymi konsumentami. Co raz
większa liczba kobiet jest świadoma swoich wysokich oczekiwań i same siebie wskazują jako bardziej
wymagające.

„Sądzę, że brak dostosowania usług do potrzeb kobiet wynika z niedocenienia potencjału tej grupy odbiorców.
Polskie salony preferują duże, skomplikowane tatuaże, na które decydują się przede wszystkim panowie.” –
dodaje Patryk Walęga z TIME4TATTOO.

To samo badanie wskazuje na związek poziomu wykształcenia ze świadomością swoich potrzeb – im wyższe
wykształcenie, tym wyższe wymagania. Dlatego co raz więcej osób domaga się od marek i produktów lepszego
dopasowania do potrzeb danej płci.

Instytut tatuażu TIME 4 TATTOO to marka skierowana przede wszystkim do aktywnych kobiet ceniących komfort
i dyskrecję. Grupa docelowa to kobiety aktywne zawodowo, świadome, ale poszukujące swojego stylu, aspirujące
do lepszego życia. Instytut Tatuażu wyróżnia się aranżacją samego studia. Ciepłe, jasne kolory sprawiają, że
każdy Klient przyjmowany jest w komfortowych warunkach. Sesje wykonywane są 1x1, co jest szczególnie
istotne dla pań czy osób znanych i rozpoznawanych.

Więcej informacji na www.time4tattoo.pl

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TIME4TATTOO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl