Kolejna odsłona kampanii marki Ricola w telewizji


Kolejna odsłona kampanii marki Ricola w telewizji
2016-09-21
Już w październiku rusza kolejna kampania TV szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola!

 

Ricola to znana na całym świecie marka wysokiej jakości cukierków o unikalnym, ziołowym składzie i wyjątkowym smaku. Ricola, pozostająca od 80 lat  w rękach rodzinnych, eksportuje swoje ziołowe specjalności do ponad 50 krajów na całym świecie.

 

W ramach promocji w telewizji planowana jest emisja nowego 20-sekundowego spotu reklamowego, który dodatkowo będzie wsparty działaniami promocyjnymi w punkcie sprzedaży. W celu zwiększenie widoczności towaru przygotowano szerokie spektrum materiałów POS, planowane są także degustacje i samplingi.

 

Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie świadomości marki oraz komunikacja funkcjonalności cukierków Ricola.

 

 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl