Kolejne zwycięstwo Panattoni Europe w CIJ Awards


Kolejne zwycięstwo Panattoni Europe w CIJ Awards
2016-11-15
Panattoni Europe - lider rynku powierzchni przemysłowych w Polsce – kolejny raz potwierdził swoją pozycję w branży. Podczas 15. edycji CIJ Awards deweloper zdobył dwie nagrody: Best Warehouse Development & Developer of the Year oraz Best Campaign of the Year.

CiJ Awards jest prestiżowym konkursem dedykowanym branży deweloperskiej z Europy Środkowej i Wschodniej. Organizowany jest w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumuni i na Słowacji przez Construction & Investment Journal - miesięcznik zajmujący się tematyką rynku nieruchomości. W tym roku odbyła się już 15. edycja tego wydarzenia, w której Panattoni Europe przyznano dwie statuetki w nowoutworzonych kategoriach: Best Warehouse Development & Developer of the Year za realizację inwestycji produkcyjnej dla Bombardier Transportation oraz Best Campaign of the Year za kampanię „The human touch of industrial space”.

Best Warehouse Development & Developer of the Year Panattoni Europe otrzymało za realizację obiektu produkcyjnego dla Bombardier Transportation, wiodącego producenta technologii dla transportu szynowego. Zrealizowana przez dewelopera inwestycja powstała na terenie wrocławskiej fabryki Bombardier Transportation, obok wcześniej istniejącego zakładu produkcyjnego – jednej z najstarszych fabryk taboru kolejowego w Europie i jednocześnie najstarszej stale działającej fabryce taboru w Polsce. W nowym obiekcie o łącznej powierzchni 19 377 m kw. odbywa się produkcja nadwozi nowoczesnych pociągów pasażerskich, w tym m.in. pociągów dużych prędkości ICx.

Best Campaign of the Year otrzymała kampania marketingowa Panattoni Europe „The human touch of industrial space”. Jej hasłem jest „Hi my name is Tony!” – spersonifikowany obiekt magazynowy – maskotka marki (brand hero), który od tego sezonu towarzyszy firmie w celu ułatwienia zewnętrznych i wewnętrznych działań komunikacyjnych. Kampanię cechuje zintegrowana komunikacja marketingowa, która wykorzystuje najbardziej efektywne kanały np. internet, mobile, social media, AdWords i prasę branżową oraz BTL.

Panattoni Europe po raz kolejny zostało wyróżnione przez jury CIJ Awards, zdobywając od początku istnienia 26 wyróżnień tylko w tym konkursie, a podczas ubiegłorocznej edycji deweloperowi przyznano aż 4 nagrody: Przemysłowo-Magazynowy Deweloper Roku, Osobowość Roku, przyznana Robertowi Dobrzyckiemu, a także Marketingowy Zespół Roku i Zespół PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl