Komunikacja wizualna, czyli klucz do sukcesu marki


Komunikacja wizualna, czyli klucz do sukcesu marki
2018-03-20
Komunikacja wizualna stanowi istotny element strategii marek. Pozwala wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować atrakcyjny wizerunek. O tym jak sprawić, żeby komunikacja wizualna przyczyniła się do sukcesu marki, 27 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Bogumił Mateja, doświadczony projektant.

Podczas spotkania prowadzący opowie o tym, dlaczego żadna firma nie powinna zapominać o komunikacji wizualnej. Wskaże, jakie są główne zasady jej tworzenia i udowodni, że w skutecznym budowaniu wizerunku marki niezbędny jest system identyfikacji wizualnej. Uczestnicy dowiedzą się także, jakie są korzyści z budowania spójnej i świadomej komunikacji wizerunkowej. Ponadto, na zgromadzonych czekają praktyczne porady oraz przykłady dobrych praktyk.


Prowadzący warsztaty, Bogumił Mateja to entuzjasta kreatywnego podejścia w designie oraz biznesie, projektant oraz dyrektor kreatywny. Odpowiada za kompleksowe kreacje dziesiątek kampanii reklamowych realizowanych na potrzeby klientów z różnych branż. Obecnie specjalizuje się w budowaniu i projektowaniu komunikacji wizualnej marek prowadząc studio BMD oraz współtworząc projekt Relation.


Warsztaty „Komunikacja wizualna, czyli ostatni krok w procesie budowania silnej marki” odbędą się 27 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.komunikacjawizualnawhubie.evenea.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl